Uitleg afwezigheid

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Gebruikersavatar
KimSnoop
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 jul 2023 23:51
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Uitleg afwezigheid

Bericht door KimSnoop »

Lieve mede-leden,

Ik was vrij afwezig de laatste weken, ik wil even vertellen waarom. Ik had het na Suikerpopje haar klote ervaring even globaal opgemerkt, maar die paar dagen Spanje waren niet chill. Leuke, aantrekkelijke barman van het hotel vroeg me 2de avond mee naar disco naast hotel. Vervolgens shotjes, tas op de bar, na 10min tel gestolen. Ik in paniek, huilen. Al mn pasjes weg! Hij wilde me 'lief' kalmeren en nam me mee naar het strand. Helaas ging dat niet zoals ik had gehoopt. Ik ben wel van ruw, maar om me tot bloedens toe monsterlijk te vingeren terwijl ik huil en hem smeek te stoppen, ik leek wel ongesteld! Ik heb daarna alleen nog maar ziekenhuis en politiebureau gezien... Die ochtend in het hotel kreeg ik hulp van een Nederlandse man die daar om de dag dj was (die heeft de samenwerking met hotel na 6 jaar meteen opgezegd). Hij zei me dat de barman 2 dagen ervoor in het hotel was met zn 2 kleine zoontjes... Mijn hoofd was zó in de war! De politie stond al voor de barman zn deur, maar ik gaf vanuit ziekenhuis geen groen licht... Die 2 kindjes zonder papa... Heftig! De enige gedachte die in me omging was 'je had dat sexy jurkje niet aan moeten doen en de rode lippen... eigen schuld'
Ik snap waarom veel vrouwen geen aangifte doen. Wat natuurlijk heel fout is! Ookal ben je naakt, respect hebben voor elkaar!
Nu na 4 weken heb ik het verteld tegen mn dokter en vader (wel meteen tegen mn ex en mn 'Baasje'). Ik slaap en functioneer steeds minder/slechter. Gerechtigheid lijkt me op zn plek... Heb foto's ook voor t eerst bekeken, mn hele lichaam was pimpelpaars + de enorme bloederige kras daar beneden...
Ik heb die Spaanse rechercheur een mail gestuurd en binnen 15min al reactie. Ik zal morgen verdere info krijgen. Helaas heeft dat Baasje me zondag afgewimpeld na 3u reizen, zowel in de avond als de volgende ochtend (3de x nu), wroeging, maar precies nu... Dat is dus ook de druppel geweest om mn aanklacht definitief in te dienen. Ik heb inmiddels medicatie om wat rust te krijgen in mn hoofd, hopelijk!
Ik zeg eerlijk en oprecht dat ik het gister niet meer zag zitten...... Goed met papa gepraat, waar ik nooit een band mee had, maar blijkbaar duidelijk aanwezig is!!!❤❤❤❤❤

Sorry dat ik geen berichten heb beantwoord, sowieso over afgelopen maandag... Ik schaamde me. Ík wilde zeker wel, maar doe niet zomaar iets buiten t Baasje...

Ik wil sowieso nogmaals de mede-ec-leden bedanken voor het respect dat ik kreeg na die ene keer bezoek! Denk er dagelijks aan. Zoveel respect in zo'n kleine ruimte... Met die instelling stapte ik 2 dagen later ook in het vliegtuig.

Ik ga me niet meer schamen en schuldig voelen, dat vreet me op! Gerechtigheid🙌🙏
Laatst gewijzigd door KimSnoop op 02 nov 2023 01:59, 4 keer totaal gewijzigd.
Erg nieuwsgierig... D-cup (100% naturel), vch-piercing😇 Volslank (1.69m en 68kg) en amper gag-reflex🫣
Gebruikersavatar
Guitarvinnie1974
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2023 14:36
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Uitleg afwezigheid

Bericht door Guitarvinnie1974 »

Pfff wat een verhaal, Sterke.
Gebruikersavatar
KimSnoop
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 jul 2023 23:51
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Uitleg afwezigheid

Bericht door KimSnoop »

Dankjewel❤
Erg nieuwsgierig... D-cup (100% naturel), vch-piercing😇 Volslank (1.69m en 68kg) en amper gag-reflex🫣
Fuzzie
Berichten: 30
Lid geworden op: 20 jul 2023 11:59
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Uitleg afwezigheid

Bericht door Fuzzie »

Poeh.... wat een verhaal, ik ken je wel niet, maar heel veel l sterkte
Miepet
Berichten: 143
Lid geworden op: 01 jun 2021 17:43
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 61
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Uitleg afwezigheid

Bericht door Miepet »

Kimberley, neem je rust om het te verwerken , sterkte meid
Gebruikersavatar
lullig
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 jul 2023 12:50
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Uitleg afwezigheid

Bericht door lullig »

Hoi, wat een vreselijke ervaring. Hoop dat je zowel lichamelijk als mentaal snel herstelt. Heel veel sterkte, neem je tijd. Heb heel veel respect voor je, hou van je, xxx
Gebruikersavatar
Mr.joey
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 okt 2021 12:36
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Uitleg afwezigheid

Bericht door Mr.joey »

Het ligt nooit aan je korte jurkje of rode lippen (of wat dan ook)! Stop is stop wat je ook aanhebt of wat er ook is gebeurd tot op dat moment!

Sterkte en neem je tijd om hiervan te herstellen!
Gebruikersavatar
Curly50hot
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 sep 2022 07:30
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Uitleg afwezigheid

Bericht door Curly50hot »

Lieve kim ik ken je niet maar ik wens je veel.kracht en liefde toe in deze moeilijke tijd vind heel erg wat gebeurt is sterkte xxx curly
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Uitleg afwezigheid

Bericht door Benno »

Wat een vreselijke, rottige belevenis Kimberley.
Zoiets zou niet mogen gebeuren. Ik kan me voorstellen dat je er volledig door van de kaart bent.
En je hoeft je naar niemand toe te verontschuldigen voor jouw afwezigheid.
Sterkte!
Benno
Gebruikersavatar
Stevie74
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 sep 2023 17:57
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Uitleg afwezigheid

Bericht door Stevie74 »

Hallo,

Ik ken je (nog) niet maar wie weet komt dat ooit. Jij moet nergens sorry voor zeggen je bent niemand geen uitleg schuldig. Jij hebt niets verkeers gedaan. Ga dus ook jezelf niets verwijten meid, of je nu sexy jurkje aangedaan hebt of je rode lippen dat is niet de oorzaak. De oorzaak is die man die zich misdragen heeft, diegene die je heeft aangerand/ verkracht die is schuldig. Je hoort je zelf te kunnen zijn, je te kunnen kleden en opmaken hoe je wil en waar je je bij goed voelt, niets meer en niets minder. Andere horen dat te respecteren en als je stop zegt moet dat geaccepteerd worden. De gene die sorry moet zeggen is de gene die je dit heeft aangedaan en niet jij. Ik voel de schaamte voor hetgeen die man net zoals ik je heeft aangedaan en in zijn plaats zeg ik sorry voor het leed wat je aangedaan is en ik zeg sorry tegen alle dames waar dan ook voor het leed dat mannen hen heeft aangedaan. :oops: Stop is stop en respecteer dat als men dat zegt.

Fijn dat je erover kan praten en hopelijk helpt het een beetje om deze tragedie te helpen verwerken. Ik wens je dan ook veel sterkte hopelijk kom je er spoedig weer boven op.
Steven
Als ik mag toeschouwer zijn vind ik dat al fijn 8-) en moest je me een toffe persoon vinden en me uitnodigen om mee te doen sta ik daar zeker voor open. :)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 37 gasten