Geile middag gehad

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
PenC
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Geile middag gehad

Bericht door PenC »

Na een keer in Amersfoort te zijn geweest ook maar eens naar Hilversum. Toen we binnen kwamen was er nog een stel. Stout stel. We vielen meteen in de actie. Supergeil!!!

Colette wilde snel over tot actie en dat gebeurde ook. Ze is meerdere keren geneukt. Voor de eerste keer door een vrouw gebeft, Momiqeu bedankt. En ook nog eens een heerlijke spermadouche gehad.

Stout stel en heren, bedankt voor de heerlijk geile middag.

Liefs Peter en Colette.
Womanizer
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Geile middag gehad

Bericht door Womanizer »

... ook op deze weg nog eens bedankt voor de leuke en plezierige middag, hoop jullie hebben net zo genoten als ik, daar gaat het uiteindelijk om, aaar dat blijkt nu uit jullie bericht!

Door zakelijke verplichtingen en de stad Hilversum was ik gedwongen vertrokken nadat wij zo fijn en warm kennis met elkaar gemaakt hadden, heel erg jammer, zeker de neukpartij en het onderspuiten had ik graag mee willen maken, misschien een andere keer.

En nog een sorry schat, had niet begrepen dat je verkouden was, had ik toch gelijk een doekje geregeld!!! hihihi

Heb uitgebreid op het forum over deze leuke middag bij STOUT STEL geschreven, misschien kijken jullie ook even.

Hopelijk tot snel bij een stoute ontmoeting - ergens..... :roll: :D

Jens xxx

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten