Ongedwongen avond

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Mister Mister
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2024 19:59
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 99
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Ongedwongen avond

Bericht door Mister Mister »

Wegens het kwijt zijn van mijn PW maar even een nieuw account aangemaakt zodat ik de onderstaande gebeurtenis kan delen.

Na een drukke dag met hard werken dacht ik maar eens de EC te bezoeken. Na een goede douche even de benen strekken en bij de EC naar binnen. Marco stond achter de balie en na de nodige financiele verplichtingen hop naar beneden. Even rondkijken, helaas 1 persoon die zich net aan het aankleden was en een ander die het concept naaktdag niet goed had begrepen.

Geen goede vibe dus hop weer naar boven met de mededeling ik kom straks weer terug. Uiteraard nog even melding gemaakt van de geheel geklede persoon beneden.

Na een uurtje weer even terug gewandeld en welgeteld 2 mensen die binnen waren. Van deze twee verliet er 1 de cinema vrij vlot. Ik had de hoop al opgegeven, het was immers als 19:30. Ineens hoor ik een enthousiaste Marco die duidelijk zijn verkooppraatje aan het oefenen was. Daar kwam een stel enthousiast binnen. Duidelijk was dat ze nog nooit in de EC Hilversum waren geweest (hadden wel al ervaring met EC Amersfoort bleek later maar dat vonden ze toen wel wat druk).

Het leuke stel had zich inmiddels uitgekleed en liepen een rondje terwijl ik in de Hetero Cinema aan het luisteren was naar de fantastische dialogen van de daar vertoonde film.

Het stel had er duidelijk zin in want uit de darkroom kwamen ze niet meer. Nieuwsgierig geworden liep ik naar de darkroom en daar lag de dame van het stel al met haar benen wijd en op haar rug te genieten van de massage van haar partner. De andere man stond al bij het bed en vroeg netjes of hij haar mocht aanraken. Dit mocht en al snel begon ze aan zijn pik te trekken en liep hij, na enige tijd, om het matras heen om haar flink te beffen. Hij kon dit blijkbaar erg goed want al snel bewogen haar bekken tegengesteld aan de beweging die zijn tong en mond maakten. Ze kreunde en genoot zichtbaar.

Ik had dit even van een afstandje bekeken en kwam inmiddels ook naast het bed staan. Ik wachte op het subtiele gebaar van de man om zelf ook met haar tieten en tepels te gaan spelen. De man had een lekker harde pik die ze diep in haar mond nam. Hij kreunde terwijl haar lippen zich om zijn eikel sloten. "ik wil geneukt worden" zij ze en de andere bezoeker (die voor het eerst in de EC was en dus met zijn neus in iets anders dan boter was gevallen) deed een condoom om. Hij begon haar onder haar gekreun zo hard te neuken of zijn leven er vanaf ging. Ik pakte het hoofd van de dame en duwde mijn pik diep in haar mond. Een pik in haar hand, 1 in haar kut en 1 in haar mond waren voldoende om haar luid te doen kreunen. Terwijl ze mij hard zoog masseerde ze met haar vingers mijn kont. Altijd lekker.... dus ik voelde dat ik het niet lang meer zou houden.

Inmiddels was de man die haar neukte uitgeput van de harde actie en hij moest even rustig aan doen. De man van het stel begon haar heerlijk diep te vingeren waarbij duidelijk hoorbaar het kutvocht over het matras lekte. Luid kwam ze klaar terwijl ze nog steeds op mijn pik aan het zuigen was.
De andere man kroop op het matras en vroeg waar ze zijn zaad wilde. Maar hij had het nog niet gezegd of hij kwam al spuitend klaar. Haar handen zaten vol terwijl zijn harde pik nog naschokte. Het aanblik was ook voor mij het teken en ik vroeg aan de dame waar ze dat van mij wilde. Diep in haar keel dus. Uiteraard ben ik de beroerste niet en voldeed maar graag aan haar wens. Grommend kwam ik diep in haar keel klaar en terwijl ze mijn aad wegslikte kwam ook haar partner luid over haar klaar.

Moe maar voldaan ruimden we de boel een beetje op en hebben we nog even nagekletst. De andere man ging snel weg want die moest nog een uur rijden naar huis. Volgens mij erg tevreden dat hij een tussenstop had gemaakt.

Na het nemen van afscheid en de wederzijdse bedankjes heb ik ook het pand verlaten om weer huiswaarts te gaan.

Onbekend stel. Bedankt voor dit doordeweekse cadeautje. Ik hoop jullie nogmaals in Hilversum tegen te komen.

Grt
Xxx
Gebruikersavatar
Balzaque55
Berichten: 32
Lid geworden op: 18 feb 2022 11:22
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Exhibitionisme
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Re: Ongedwongen avond

Bericht door Balzaque55 »

Mooie avond en mooi verhaal opgeschreven! Leuk om te lezen
35j - NL - curious - voor foto's zie link in mijn profiel (letop! NSFW)
Gebruikersavatar
Nette20CmMan
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2023 15:13
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: Ongedwongen avond

Bericht door Nette20CmMan »

Mooie belevenis, lang wachten kan leuk uitpakken!
Bedankt voor je humorvolle en kleurrijke verhaal
Groetjes,

Eddy
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten