Geile hoerige slet beschikbaar

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
the Stud
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 okt 2009 13:44
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Geile hoerige slet beschikbaar

Bericht door the Stud »

Heren,

Ik heb komende week (overdag) op speciaal verzoek een supergeile sletje op bezoek die volledig aangepakt wilt worden.

Een sletje die met haar cuckold man langs komt en flink doorgeneukt wilt worden.


Hieronder hun wensen

Hallo Master Bull Martin

Ziet er goed uit dat jullie haar eens flink zullen palen en gebruiken en keuren ,speeltjes gebruiken,pussy pomp ,misschien tepels met vacuum pomp , zweepjes , dildo,s .
Daarna flink goed neuken in alle gaatjes en ze wil zaad zegt ze ,ze wil jullie gans leeg pijpen en jullie mogen haar platneuken.
Daarna wat rusten en dan zal u MEESTER haar zeggen dat u haar wilt aanbieden aan mannen als geile onderdanige (dogging) slet waar ze weer goed gebruikt gaat worden en de mannen zal van hun zaad afhelpen ,mijn geile zaadslet zal gebruikt worden zoals het moet ,ze zal vol zaad zitten ,gezicht borsten moeten lekker over gespoten worden.
Zaterdag bent u Haar MEESTER en moet ze doen wat u van haar vraagt ,ze zal haar meester dienen als 3 gaten Slet zoals het van een SLET , NEUKHOER verlangt wordt.
Ze zal naar U MEESTER moeten luisteren en die mannen die u aanbied zullen haar mogen gebruiken als geile NEUKHOER , die dag staat ze ten dienste van haar MEESTER BULL.


Ik wil dus komende week (de dag vermeld ik apart in een PB) een aantal mannen die beschikbaar zijn. De party gaat een aantal uren duren.

Zij is een topgeile sletje die onverzadigbaar is en volledig "genomen" wilt worden waarbij veel kan en mag onder mij supervisie als donkere BULL.
Zij: 1m65, mollig, cup D, stevige kont, supergeile kut, nymphomaan gedrag, kort haar, 52 jr.

Ik hoor graag jullie reacties, concrete reply volgt per pb en bij serieuze interesse laat ik weten welke tijdstip en dag. foto's zijn ook beschikbaar voor de kandidaten en liefhebbers.

Master Bull Martin
Gebruikersavatar
billetjes
Berichten: 85
Lid geworden op: 30 aug 2017 08:56
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Geile hoerige slet beschikbaar

Bericht door billetjes »

dogging in bios is precies waar ik op geil.... en bare creampie neuken.


hoop te horen...


Arnold
amsterdamsex247
Berichten: 111
Lid geworden op: 30 nov 2010 04:47
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: Geile hoerige slet beschikbaar

Bericht door amsterdamsex247 »

Wanneer?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten