welkome verrassing

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
jack
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

welkome verrassing

Bericht door jack »

hoi lieverd
wat ben je mooi met je heerlijke diepbruine ogen.
je geweldige lijf
eerste keer dat ik zo'n mooie donkere vrouw beneden aan tref
xxx jack
befkoning
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: welkome verrassing

Bericht door befkoning »

ik ben 28-12 voor het eerst in EC Hilversum geweest (normaal ga ik naar Amersfoort), maar daar trof ik dus ook deze tropische verrassing aan!

Ik kwam binnen en ze lag op het kussen in de achterste ruimte met 2 mannen die haar warm maakten. 1 Maakte zich geil aan haar borsten en de ander trok zich op haar kutje af terwijl hij haar ook vingerde.

Snel ging ik aan haar andere kant staan en greep ook haar lekkere, bruine en grote tieten. Wat een heerlijk geil gevoel, ik werd al snel hard hiervan.
1 van de 2 mannen was dus al klaargekomen op haar kutje en na het afvegen kwam daar een plek vrij. Even wisselen en ik legde mijn pik op haar gezicht en borst en vingerde haar snel met meerdere vingers. Heerlijk nat werd ze!

Opeens draait ze zich om en bied haar kut aan mijn pik aan. Hier kon ik geen nee tegen zeggen, dus snel die geile natte grot binnengedrongen en heb haar heerlijk langzaam en zeer diep geneukt.
Voor zover ik kon voelen aan haar lichaam is ze minimaal 1 maar ik denk 2 keer op mijn pik klaargekomen voordat ik haar vroeg waar ze het zaad wilde hebben. In haar kutje of op haar rug. Ze had het liever op haar rug (alhoewel ik ook best alles in haar had willen spuiten, veel zaad zat in mijn ballen opgesloten en dat mocht ze best hebben van mij!), dus snel m'n pik uit haar natte zwarte grot gehaald en heerlijk haar hele rug ondergekliederd.

Wat een geile ervaring met deze tropische verrassing. Wie weet wie het was en of ze vaker "komt"? Dan kom ik zeker ook!
Moi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: welkome verrassing

Bericht door Moi »

Ik mis ook alles he !!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten