Af en toe ben ik wel eens in Hilversum op woensdagmiddag en het lijkt mij ontzettend geil om mezelf wat onderdanig op te stellen. Ik fantaseer vaak dat ik daar sta en dat er een heerlijke dominante man nasst me staat die me overal begint aan te raken en mijn broek naar beneden trekt. Iedereen daar kan dat zien en dat windt me al op. Zijn vingers glijden overal langs ook in mijn kontje. Hij haalt zijn heerlijke pik en ballen tevoorschijn en laat mij bukken om hem overal te likken en te strelen. Anderen mannen laten ook hun handen even lekker over mijn billen gaan en steken hun vingers ondeugend nat in mijn kontje. Ze plukken aan me en zetten me helemaal bloot neer, mmmmmmmm. Ze mogen me likken en diep ook, hoe dieper en natter hoe lekkerder. Jij, lekkere dominante man, bepaalt wat jij of hij wil gaan doen of wat anderen gaan doen terwijl ik jouw machtige paal nog heerlijk verwen. Lekker eens op mijn bilen slaan bevalt me wel. Met mijn handen streel ik graag de andere geile pikken om mij heen. Mmmmmmmmmm. Wie stopt hem er eens lekker in? Wel voorzichtig beginnen hoor maar daarna................
Ik ben een leuke bi-man van 49 jaar en zoek mannen van rond mijn eigen leeftijd die in ieder geval een heerlijke geile en gezonde pik hebben. Ik ben slank, 70 kg, zie er lekker uit en ben heerlijk gewillig. Ik heb donker kort haar en wat kalend. Een heerlijke geschoren pik en zorg dat ik me vooraf in en uitwendig gedouched heb. Stuur me eens een reactie als jij die lekkere man bent die wil afspreken? Als ik naar Hilversum ga heb ik meestal een spijkerbroek aan en een wit overhemd. Ik ben echt geil!!!
Ik zoek een geile dominante man
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten