"nette"donkere dame woensdagavond verslag

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
driekeerpotent
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

"nette"donkere dame woensdagavond verslag

Bericht door driekeerpotent »

Ik was toch in Hilversum en besloot even in de EC te gaan kijken,ik wist dat het bigay dag was dus verwachte eigenlijk niet veel stellen waar ik wat mee beleven zou.
Ik kwam beneden, kleedde me uit, spullen in de locker en ging naar de Heterozaal waar ik heftig gekreun hoorde. daar was een vrouw bezig met diverse mannen, ik kreeg al snel een stijve en kwam naast haar te staan, op dat moment kwam er een stelletje binnen waarvan de vrouw bloedmooi was donkere huid mooi gekleed, jasje aan, kort rokje, kousen mooie gekrulde haren maar toch zag ze er niet naar uit dat ze iets ging doen, dat had ik dus goed fout. Ze begon met haar partner te zoenen en hij haalde zijn lul uit zijn broek die ze beet pakte, ze kusten elkaar en hij voelde onder haar rokje. Maar hij vond het te krap en wilde naar de voorste rij, wat een beetje moeilijk was (de andere vrouw stond met een paar mannen voor ons) Maar we kwamen er langs en hij gebaarde haar dat ze op de middelste stoel moest gaan zitten, ik ging er rechts naast zitten en hij bleef er voor staan en begon met haar kut te spelen. Ze haalde haar tieten uit haar BH, wat een mooi paar zeg, ik likte en zoog aan haar tepels wat voor gekreun van haar kant zorgde, ondertussen speelde ze heerlijk met mijn lul en ballen en bevoelde mijn cockringen. ook pakte ze links ook een lul, die man kwam al snel klaar en spoot zijn sperma op de vloer. hij vertrok.
Haar partner kleedde haar van onder helemaal uit zodat haar benen lekker wijd konden, hij likte en vingerde haar kut.ik hield een been omhoog zodat hij goed bij haar kut kon en ondertussen zoog ik op die heerlijke tieten, tussendoor nam een ander ook een tiet in zijn mond. maar die ging ook weer weg.
haar partner kleedde zich zelf uit ,rolde een condoom om zijn pik en ging haar neuken, ze genoot echt en werd geil. ik vroeg haar ook om haar te neuken met condoom maar dat wilde ze niet, haar partner spoorde haar aan om mijn lul te pijpen maar dat wilde ze niet ( vond ik vanzelfsprekend zonder condoom) ik vroeg haar of ze mij wilde pijpen als ik er een lekker smaakcondoom om zou doen, ze was geil en wilde toen wel. ze lag helemaal onderuit in de stoel en werd door haar partner goed geneukt, ik deed een condoom om en kwam met mn lul bij haar mond die ze gretig naar binnen zoog, ze pijpte enorm goed, ik begon ook in haar mond te stoten, ze pakte ondertussen mijn ballen en ik ging steeds dieper met mijn grote lul. de man kwam al klaar en ging haar weer vingeren en likken. dat nam ik later van hem over terwijl ze mij bleef pijpen. ik voelde het in mijn ballen rommelen en wilde me leegspuiten. Het voelde of zij ook klaarkwam, ik spoorde haar aan om met haar lippen strakker om mijn pik te rollen, ik pompte in haar mond door en voelde het langzaam opkomen, door goed op hetzelfde ritme met haar te neuken in haar mond kwam ik uiteindelijk klaar, heerlijk, wat en vrouw zeg. Ze kwam overeind en kleedde zichzelf aan met nog wat grapjes en complimentjes, ik vroeg haar nog of ze ook op het forum zat( helaas niet) ik heb haar wel gezegd dat ik een verslag zou schrijven dus misschien leest ze het. Ik kreeg nog een paar heerlijke tongzoenen van haar en ze showde onder het aankleden nog even haar haar heerlijke billen, toen nog een tongzoen als afscheid en ze gingen weer weg.
Ik hoop dat ze dit leest, wil haar nog zeggen dat ze echt mooi en heerlijk is. En als ze nog eens komt zou ik het graag horen via een pbtje.
Ps Mooie dame: vond het jammer dat je wegging ik was klaargekomen maar kijk eens naar mijn naam . Wild je nog wel een keer.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten