Grote jongeren groep

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
lekkersletje
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een Transseksueel
Contacteer:

Re: Grote jongeren groep

Bericht door lekkersletje »

Als ik kan kan ik tussen 12 en 5. In ieder geval niet savonds.
ikke1588
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door ikke1588 »

lekkersletje schreef:Als ik kan kan ik tussen 12 en 5. In ieder geval niet savonds.
Dat komt mij juist goed uit :)
dakkoe
Geaardheid: hetero
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door dakkoe »

<deleted>
Laatst gewijzigd door dakkoe op 12 feb 2017 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Stuur me een emailtje als je snel reactie wilt; adres staat in m'n profiel! Lijkt me leuk nieuwe mensen te ontmoeten :)
ikke1588
Contacteer:

Bericht door ikke1588 »

dakkoe schreef:Al een tijdje spookt het idee om eens naar de jongerendag te gaan; met 26 val ik nog net in de groep ;)

Ik ben Daniel, 26 dus en woon in Amstedam, student en werk fulltime. Ik ben nog nooit naar een cinema/club/GB of anders openbaars geweest maar het lijkt me geil om eens mee te maken. Een tijdje geleden heb ik een online profiel aangemaakt met wat foto's die ik in het openbaar had geschoten, ik vond dat super spannend en reacties van mensen geil om te ontvangen. Eens kijken of ik me ook met wildvreemde durf bloot te geven zegmaar :P Hilversum is voor mij niet bijzonder ver weg en ik ben komende vrijdag vrij :mrgreen:

Ik kan eigenlijk alleen richting de avond uren. Heel benieuwd wie ik er zal ontmoeten!
Zeker gaan! Hoop overeenkomsten tussen ons, ik kom ook uit Amsterdam en ook 26 en student. Ik ben in November voor het eerst geweest, en vond het eerst super spannend, maar het was erg relaxed. Er wordt niets opgedrongen, en je kan je kleren aanhouen zolang als je dat zelf wil. Alleen een uurtje komen kijken om de sfeer te proeven kan ook.
dakkoe
Contacteer:

Bericht door dakkoe »

Geinig; ik kijk net naar mijn eigen posts op dit forum... Het enige andere bericht dat ik ooit postte was om afgelopen November voor het eerst te gaan :O Hadden we elkaar bijna daar al ontmoet...

Ik moet met het OV komen dus zolang de NS de treinen rijdend weet te houden ga ik deze maand de stap maar eens zetten! Aangezien jij ook uit Amsterdam komt; ben jij toevallig wel eens bij SamePlace binnen geweest? Dat heeft mijn aandacht ook getrokken een tijdje terug :roll:
Stuur me een emailtje als je snel reactie wilt; adres staat in m'n profiel! Lijkt me leuk nieuwe mensen te ontmoeten :)
lekkersletje
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een Transseksueel
Contacteer:

Bericht door lekkersletje »

Is de eerstvolgende jongerendag aankomende vrijdag? Dan heb ik helaas echt geen mogelijk heid om te komen ivm studie en examens..
jangeil23
Leeftijd: 23
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door jangeil23 »

Ik ben het eens als het gaat om leeftijd anders wordt het sherpa dat een uitnodiging heeft gekregen. Wat betreft lekkersletje....ik verlang naar je! Zijn er ook meer dames die op de beoogde dag aanwezig zullen zijn :P
boy1993hilversum
Leeftijd: 29
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door boy1993hilversum »

Ik kan vrijdag vanaf 17.30 :)
Nick306
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Nick306 »

lekkersletje schreef:Is de eerstvolgende jongerendag aankomende vrijdag? Dan heb ik helaas echt geen mogelijk heid om te komen ivm studie en examens..

Idd vrijdag 6 febr is de dag!

....dat wordt een jongensdag!

Je weet het maar nooit wie er komt.....?

Er zijn ook MILF's die onaangekondigd gewoon komen voor het mannenvlees. :)
ikke1588
Contacteer:

Bericht door ikke1588 »

dakkoe schreef:Geinig; ik kijk net naar mijn eigen posts op dit forum... Het enige andere bericht dat ik ooit postte was om afgelopen November voor het eerst te gaan :O Hadden we elkaar bijna daar al ontmoet...

Ik moet met het OV komen dus zolang de NS de treinen rijdend weet te houden ga ik deze maand de stap maar eens zetten! Aangezien jij ook uit Amsterdam komt; ben jij toevallig wel eens bij SamePlace binnen geweest? Dat heeft mijn aandacht ook getrokken een tijdje terug :roll:
Nee, nooit bij sameplace geweest. Heeft ook zeker mijn interesse, maar omdat dit gratis is op de jongerendag dacht ik laat ik dit eerst proberen.

lekkersletje schreef:Is de eerstvolgende jongerendag aankomende vrijdag? Dan heb ik helaas echt geen mogelijk heid om te komen ivm studie en examens..
Even wat afleiding tussendoor kan geen kwaad toch? Ideale manier om te soggen. :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast