Trainingsschema gang bang....

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
DonRoberto
Berichten: 327
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Trainingsschema gang bang....

Bericht door DonRoberto »

Goedemiddag actieve heren,

Vanmiddag om half vier neem ik een heerlijk sletje mee naar de EC. Ze is in training voor het Nederlands kampioenschap gangbang slet... Mocht je mee willen helpen aan haar trainingsschema te voldoen dan ben je van harte welkom.

Don'ts: Geen zaad in haar mond en anaal alleen in DP of na overleg.....

Kijkers naar deze training worden verzocht om afstand te houden en de actieve heren niet te blokkeren zodat het sletje voldoende kan trainen.

Een verslag van haar interval training wordt zeer gewaardeerd...

Tot straks!

Hartelijke groet,

D.R.
Gebruikersavatar
Plumberjack
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 nov 2016 18:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Trainingsschema gang bang....

Bericht door Plumberjack »

Dat sletje kan heel goed zelf een verslag schrijven Don
En zal dat zeker doen
Zorg goed voor haar Don .
En mannen neuk haar goed , daar houd ze van .
Ik lees graag de verslagen vanaf Mn vakantie adres

Gr. Jack
Gebruikersavatar
Hetedonder21
Berichten: 81
Lid geworden op: 20 sep 2016 18:28
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Trainingsschema gang bang....

Bericht door Hetedonder21 »

Veel plezier en hopelijke genoeg fitte harde heren voor deze gangbang slet....
ps is er een record gevestigd( aantal mannen / aantal hoogtepunten van mannen ) dan hoor ik t graag
jack1
Berichten: 233
Lid geworden op: 14 dec 2015 11:28
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Trainingsschema gang bang....

Bericht door jack1 »

Wat een lekker sletje, dank jullie wel!

Ik merkte wel dat ik nodig aan mijn eigen trainingsschema moet werken. :mrgreen:
Rosalie
Berichten: 16
Lid geworden op: 04 mei 2017 10:00
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Trainingsschema gang bang....

Bericht door Rosalie »

Gekleed in een strakke, zwarte jurk met hoge split aan de voorkant loop ik op mijn rode hakken EC Hilversum binnen. Zoals opgedragen, draag ik geen slipje en voel ik met elke stap die ik zet dat mijn kutje al lekker nat is. Net voorbij de balie staat DR. Ik had hem nog niet persoonlijk ontmoet, maar weet meteen dat hij het is. We hebben veelvuldig contact gehad en vanmiddag zouden we er een geile middag van maken ;)

Samen lopen we de trap af, waar ik voor de deur moet wachten en een blinddoek voor krijg. Dan opent hij de deur en leidt hij me naar binnen, de 'duistere' wereld van EC Hilversum in. Ik ben hier nog nooit geweest, dus ik kan ook niet inschatten waar ik naartoe moet lopen en moet dus volledig vertrouwen op DR. Daar heb ik een klein beetje moeite mee haha... maar ik probeer me over te geven aan het moment. DR stript de jurk van mijn lichaam en fluistert in mijn oren: 'Er staan zes mannen aan hun pik te trekken terwijl ze naar je kijken. Je bent een mooi sletje'. Hmmm, daar krijg ik het warm van! Als hij ook mijn bh heeft uitgetrokken, het is tenslotte naaktdag, word ik omgedraaid en voorzichtig naar de hetero cinema geleid. Dat is een gok, ik zag natuurlijk niets, maar ik moest plaatsnemen in een leren stoel en op de achtergrond hoorde ik een dame hard kreunen. DR zoent me en laat zijn vingers plagend langs mijn kutje glijden, terwijl hij goedkeurend constateert dat ik al lekker nat ben. Dan moet ik op mijn knieën voor hem zitten en krijg ik zijn heerlijke pik in mijn mond. Vol overgave begin ik te pijpen, hier had ik op gewacht. Ik sluit mijn mond om zijn pik en begin op en neer te bewegen, terwijl mijn tong ook langs zijn lid glijdt. Af en toe zuig ik een klein beetje aan zijn eikel, gewoon om te plagen, en ook zijn ballen neem ik in mijn mond. Aan zijn gekreun te horen, vindt hij het lekker en ik ga vol enthousiasme verder. Maar dan besluit DR dat ik aan de beurt ben en dirigeert me, naar wat later blijkt, de darkroom. Ik moet voor het matras gaan staan en mijn kontje naar achteren duwen, terwijl ik met mijn onderarmen op het matras steun. Voordat ik weet wat er aan de hand is, voel ik een harde pets op mijn kont en ik gil het uit. Oef, dat is lekker! Vakkundig krijg ik billenkoek en ik geniet ervan...

Dan moet ik omdraaien, zodat ik met mijn rug op het matras kom te liggen, en kruipt DR tussen mijn benen. Hij begint me heerlijk te likken. Eerst zachtjes en plagend, ik voel net het puntje van zijn tong langzaam over mijn klitje gaan, maar daarna harder en dieper. En als hij ook zijn vingers naar binnen laat glijden, duurt het niet lang voordat ik mijn orgasme op voel komen. 'Meester, ik kom' kreun ik nog net, voordat mijn lichaam begint te kronkelen en ik sidder van genot. Even tijd om bij te komen krijg ik niet. DR kruipt naast me en hangt over me heen, zodat ik bij zijn pik kan terwijl hij gewoon verder gaat met likken. Intussen zijn al mijn gedachten uitgeschakeld en geniet ik van het moment. Ik laat het allemaal gewillig over me heen komen.

DR komt overeind en besluit dat hij me gaat neuken. Eindelijk! Ik smacht naar een pik in mijn kutje! Ik word naar de rand van het matras getrokken en hij laat zijn pik zo naar binnen glijden. Terwijl hij me in een heerlijk tempo begint te neuken, heb ik in allebei mijn handen een pik en duurt het niet lang voordat er ook eentje in mijn mond zit. Ik probeer zo goed mogelijk te trekken en te pijpen, maar af en toe geniet ik zo van het neuken, dat dat er even bij inschiet. Toch denk ik niet dat de mannen klagen, ik voelde al snel hoe iemand mijn hand onderspoot. Dan staat DR zijn plek af aan een andere heer en Jack1 (we hebben later even kennis gemaakt) neemt het over. Ik moet op mijn handen en knieën zitten, zodat hij me van achteren kan neuken terwijl ik een pik in mijn mond kan nemen. Damn, hij neukt me bijna van het matras af! Ik ben een beetje glibberig van het zweet en met elke diepe stoot kreun ik het uit en schiet ik een stukje naar voren. Ik doe mijn best om de pik in mijn mond te houden, maar na een tijdje ga ik helemaal op in het 'neukritme' en laat ik mijn hoofd over de rand van het matras hangen. Ineens voel ik hoe DR wat glijmiddel over mijn kontje smeert. Ik word weer op mijn handen en knieën gezet, DR neemt plaats achter mij en ik voel hoe hij voorzichtig in mijn kontje glijdt. Oh, ik vind dit zo lekker! Ik had van tevoren al gezegd tegen DR dat ik erg houd van anale seks, maar dat ik er altijd heel snel van klaarkom. Nou, dat is ook nu weer gebleken :) Met diepe stoten beweegt hij op en neer in mijn kontje en ik begin steeds harder te kreunen, totdat ik gillend een hoogtepunt bereik. Ik zak door mijn armen en lig plat op bed te genieten, als ik weer op mijn rug wordt gedraaid en Jack1 met zijn heerlijke pik weer in mijn kutje glijdt.

Wordt vervolgd...
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Trainingsschema gang bang....

Bericht door Benno2 »

Ben benieuwd naar het vervolg van jouw spannende verslag, Roos.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Rosalie
Berichten: 16
Lid geworden op: 04 mei 2017 10:00
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Trainingsschema gang bang....

Bericht door Rosalie »

Het vervolg:

Volgens mij is er niets mis met jouw uithoudingsvermogen Jack1 ;) Ik word bijna dubbelgevouwen terwijl hij me neukt en ik vind het heerlijk. Hij stoot daardoor ook diep naar binnen en ik begin weer te kreunen. Hij voert het tempo op en met elke beweging voel ik hoe ik dichterbij een orgasme kom. Jack1 merkt het en neukt gestaag door, ook als ik begin te kronkelen omdat het orgasme schokkend door mijn lichaam golft. Ik voel hoe mijn kutje samentrekt, om die lekkere pik die gewoon naar binnen blijft stoten, en er verschijnt een lach op mijn gezicht; dit is echt heerlijk!

Dan draait Jack1 zich om, hij gaat op zijn rug liggen en voorzichtig ga ik bovenop hem zitten. Mijn schoenen trek ik voor het gemak maar even uit, voordat ik iemand verwond met de 15cm lange stilettohakken. Net als ik hem wil neuken, voel ik hoe DR achter mij gaat zitten en hoe hij zijn hand over mijn kontje laat gaan, om vervolgens zijn pik weer in mijn kontje te stoten. Mijn eerste DP! Langzaam begint DR te bewegen en ik kan niet omschrijven hoe lekker dit voelt! Maar ik kan er niet heel lang van genieten. Het begint een beetje te duizelen en ik zie sterretjes. Voordat ik het weet floep ik het stopwoord eruit. Ik ben de afgelopen dagen ziek geweest, met hoge koorts, en voelde me vandaag voor het eerst weer prima. Maar mijn uithoudingsvermogen heeft toch een opdonder gehad en ik moet even bijkomen van al die seksuele inspanningen. Ik ga rechtop zitten en beide heren zijn erg lief voor me. Ik krijg een bekertje water en wat doekjes van DR, terwijl Jack1 over mijn rug kriebelt. Langzaam voel ik hoe die tinteling op mijn rug, doortrekt naar mijn kutje en ik geef aan dat ik genoeg pauze heb gehad.

Dat hoef ik niet twee keer te zeggen! DR duikt tussen mijn benen en begint me heerlijk te likken, terwijl andere handen over mijn lichaam glijden en mijn borsten verwennen. Ik heb mezelf inmiddels achterover laten vallen op het bed en ik ben alleen nog gefocust op die tong die lekker met mijn klitje speelt. Ik voel het alweer borrelen en begin harder te kreunen en te hijgen, dit is zo lekker! Als er ook nog wat vingers in mijn kutje worden gestoken, duurt het niet lang voordat ik mijn zoveelste heftige hoogtepunt van de middag bereik. Ik hoor hoe DR plaatsmaakt voor Jack1. Ik richt me op en DR komt achter me staan, zodat ik met mijn rug tegen zijn borst aan leun. Jack1 heeft mijn benen ondertussen weer uit elkaar geduwd en is bezig om mijn kutje te verwennen met zijn handen. Hij steekt een paar vingers bij mij naar binnen en begint heerlijk te bewegen. Het voelt fantastisch en ik ben alweer half aan het spartelen. DR houdt me in een soort omhelzing vast, omdat ik mijn lichaam niet meer onder controle heb terwijl Jacks magische handjes blijven masseren en bewerken. Op een gegeven moment glippen mijn benen weg en moet DR lachen. 'Jeetje Jack1,sinds wanneer heb jij die benen niet onder controle', vraagt hij grappend. Ik voel dat Jack1 zijn grip verstevigd en weer verdergaat met zijn kunsten. DR fluistert 'laat je maar gaan' en ik hou het niet meer! Met een harde kreun, die ergens achterin mijn keel blijft hangen, kom ik klaar. Ik voel mijn lichaam weer schokken en hang slapjes achterover tegen DR aan.

Inmiddels ben ik zo bezweet en plakkerig, dat ik vraag of ik even mag douchen. Ik word naar de douche geleid, waar ik bij hoge uitzondering mijn blinddoek even af mag. Maar zodra ik onder de douche vandaan stap, gaat deze gewoon weer om en mag ik me 'op de tast' afdrogen. Dan word ik weer naar de dark room begeleid, waar DR voor me op het bed gaat liggen en ik zijn pik weer in mijn mond neem. Als ik hem weer lekker hard heb gepijpt, komt hij achter me staan om me te neuken. Maar zodra hij in mijn kontje glijdt voel ik dat dit niet meer gaat lukken. Mijn kontje is zo gevoelig van alle aandacht eerder die middag, dat hij even rust nodig heeft haha...

DR gaat weer voor me op het matras liggen en ik begin hem vol overgave te verwennen met mijn mond en tong. Ik lik langzaam op en neer, waarna ik zijn pik helemaal in mijn mond neem terwijl mijn tong om zijn eikel krult. Ik vind pijpen heerlijk en merk dat DR geniet van mijn inzet. Terwijl ik vol overgave met zijn pik bezig ben, voel ik hoe twee handen met mijn kutje spelen en daar word ik alleen nog maar geiler van. Ik neem ook zijn ballen in mijn mond en laat mijn tong wat verder naar beneden glijden. Dit vindt hij lekker! Ik hoor hem kreunen en als ik het tempo ietsjes opvoer, duurt het niet lang voordat hij met een geweldige schreeuw klaarkomt. Ik ga nog even door met likken, totdat DR overeind komt. Ik ga ook rechtop staan en voel dat er twee mannen naast me staan. Ik neem een pik in mijn linkerhand en een pik in mijn rechterhand en begin ze te trekken, terwijl zijn met hun handen over mijn lichaam en mijn kutje glijden. Dan voel ik hoe Jack1 achter me komt staan en mijn bovenlichaam zachtjes naar voren duwt, zodat ik met mijn buik op het matras kom te liggen. Hij laat zijn harde pik weer in mijn gewillige kutje glijden en begint me zachtjes te neuken. Langzaam voert hij het tempo op en met elke stoot verdwijnt zijn pik diep naar binnen. Hoewel ik half op bed lig, voel ik mijn benen trillen en zie ik sterretjes. Helaas, ik ben helemaal op en kan echt niet meer verder! Ik ben gewoon weer suf geneukt! Ik geef dit aan en Jack1 stopt meteen. Hij helpt me overeind en zorgt ervoor dat ik kan zitten op het matras, waar DR de blinddoek af doet. Eindelijk zie ik de mannen met wie ik al de hele middag aan het spelen ben en de ruimte waar ik me in bevind.

We kletsen wat, totdat DR voorstelt om koffie te drinken. Ik kan wel wat cafeïne gebruiken en we lopen naar de banken bij de kluisjes. Daar blijven we gezellig praten, totdat het echt tijd is om aan te kleden en naar huis te gaan. Mannen, maar met name DR: bedankt voor een heerlijke middag! Als ik weer topfit ben gaan we dit zeker overdoen ;)

Ik heb de hele middag in een heerlijke roes beleefd, dus vergeef me als ik dingen door elkaar heb gehaald of als ik iets vergeten ben…
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Trainingsschema gang bang....

Bericht door Benno2 »

Erg goed geschreven, Roos!
Jouw beschrijvingen zijn zo gedetailleerd, dat ik er bij lijk te zijn, als ik het lees.
Als dit geen verslag van de maand waard is, dan weet ik het niet meer.
X
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
Plumberjack
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 nov 2016 18:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Trainingsschema gang bang....

Bericht door Plumberjack »

Hè roos bedankt voor het verslag
Lekker om te lezen op Mn vakantie adres.
Je schrijft net zo goed als je neukt .
Schrok je niet van het leeuwengebrul toen Don Roberto klaar kwam ?
En jack1 is altijd goed in vorm , zal hem weer vragen voor ins feestje

Gr. Jack
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten