Vrijdag 17 augustus 13.30 komt een BBW lust sub in Hilversum

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Gesloten
DonRoberto
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Vrijdag 17 augustus 13.30 komt een BBW lust sub in Hilversum

Bericht door DonRoberto »

Hi geile mannen,

Vrijdag tussen 13.00 en 13.30 kom ik met mijn lust sub, Big Beautiful Woman (BBW) naar de EC in Hilversum.

Vorige keer heeft ze heel veel mannen flink klaar gepijpt, maar dit keer moet haar geile gleuf het ontgelden en deze moet stevig, hard en langdurig geneukt worden, terwijl ze in het blok wordt vastgezet. Ter voorkoming dat iedereen zijn paal in haar geile pijpmondje duwt zal haar goddelijke pijp mondje dit keer voorbehouden zijn aan mij en als ik er geen gebruik van maak zal mijn zalige zeugje gegagged worden.

Ik zoek derhalve doeners. Mannen die mijn sletje naakt, langdurig, hard en stevig als een duracell konijn vanachter in haar kut neuken terwijl zij geen kant op kan. Uiteraard safe...

Ook zoek ik een man met een lange en langdurig harde paal om haar in de sandwich te leggen. Als jij op bed will liggen en zien hoe een BBW over je steigerende leuter komt zitten terwijl ze van achteren in haar kontje wordt gepakt, dan ontvang ik graag een PB met de tijd dat je er bent en wat je ervaring is. Zij heeft dat nog nooit meegemaakt dus enige ervaring in sandwichen is een pré...

Ze is waarschijnlijk tot half vier uur beschikbaar om flink afgeneukt te worden. Mochten er nog mannen zijn tegen die tijd, dan haar graag een flinke spermadouche in haar gezicht en over haar borsten spuiten... Dat heeft ze dan wel verdiend......

Tot vrijdag...

Don Roberto
wimpie3
Leeftijd: 47
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Vrijdag 17 augustus 13.30 komt een BBW lust sub in Hilve

Bericht door wimpie3 »

hoi

ik zal er ook graag bij zijn .Ik ben Wim ,cockring en stringdrager ,bi,geschoren en super actief ,

tot morgen

gr Wim
Mark4u
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Contacteer:

Re: Vrijdag 17 augustus 13.30 komt een BBW lust sub in Hilve

Bericht door Mark4u »

Hi
Do you plan to bring your BBW lady friend to Hulversum again?
Let me know and I will come along
Mark
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten