1e bezoekje?

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Janine
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

1e bezoekje?

Bericht door Janine »

Al veel over gehoord en ik las nu ook verbouwd, we zijn toch wel nieuwsgierig geworden!! ;) . Wij willen voor het eerst (onaangekondigd?) bezoekje brengen aan een Cinema.... hoe gaat dat dan? Stel je voor, wij komen binnen en dan? ... :? xx
John wayne
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: 1e bezoekje?

Bericht door John wayne »

Hoi,
Wanneer je binnekomt loop je naar de bali en zeg dat je naar de bios wilt.
Stelletjes hoeven niet te betalen dus je mag doorlopen naar de cinema.
Ik ben afgelopen zaterdag nog geweest en het was echt gezellig druk. Je hoeft geen drempel vrees te hebben omdat het er erg gemoedelijk aan toegaat. Ik zou zeggen kom gewoon........... :D :D :D :D
michel
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door michel »

Ik kan me er bij aansluiten het is wel zo als je het aankondigt dan zijn er teveeel mannen je kan er beter een paar uitnodigen en het niet aankondigen.

Het is dan wat rustiger de mannen weten zich rustig te gedragen over het algemeen en wachten een uitnodiging af..

Als jullie gaan dan ben ik graag van de partij mijn e-mail is wandelfreekje@hotmail.com.

Ik ben lang 2 meter stevig gebouwd en 35 jaar.

Groet Michel.
bert_jr
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door bert_jr »

Als jullie willen kunnen jullie mij uitnodigen :)

23-jarige, vrouwvriendelijk jongeman. Iets over de 1.90m, hoog libido.

Ben nog nooit in de cinema in Hilversum geweest, dus wil deze wel eens gaan zien nu deze verbouwd en verbeterd is ;)
laren
Geaardheid: bi
Leeftijd: 46
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door laren »

Hi,

Komen jullie gewoon vrijdag middag , dan is er veel te doen.
Janine
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Janine »

Wow wat een reacties... We worden alleen maar nieuwsgieriger, maar zoals ik al zei komen we, wellicht volgende week ergens, onaangekondigd naar Hilversum. Een klein beetje de angst dat er dan iemand is die er meteen op wilt. Aanraken tot daar aan toe, maar gelijk penetreren nou nee bedankt!, je weet het maar nooit. Zoals ik van iedereen de berichtjes lees gaat men wel respectvol met elkaar om. Toch wel spannend..
Nou, wie weet, tot ziens in de Cinema ;) ;) .
xx
TravosletCoby
Geaardheid: bi
Leeftijd: 99
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door TravosletCoby »

Ik keek eens rond bij het "hetero"-deel van het forum. Wat een slecht en enorm egoistisch advies van Michel aan Janine om niet aan te kondigen en op de prive-tour te gaan en apart uit te nodigen, in ieder geval: hem. Het is duidelijk, dat Michel bang is concurrentie te krijgen; hij zou Janine het liefst voor zichzelf hebben of dan in ieder geval in een heel klein clubje van mannen te zijn voor Janine. Ik zou zeggen: Janine, kondig je eventuele komst gewoon openbaar hier aan en selecteer ter plaatse de mannen, of beter nog, schrijf ook cvan te voren wat je wel en niet wilt in nette bewoordingen en wat voor soort mannen je ZEKER NIET wilt en hoe ze zich dienen te gedragen en dat "nee" ook echt "nee" is en dat ook in de sexruimtes daar zegt. Ik vind, dat de zaak Michel moet wijzen op zijn laakbare, egoistische "advies" aan Janine, ingegeven door louter eigenbelang van hem om zo veel mogelijk potentiele klanten weg te houden. Groetjes van Travoslet Coby en tot binnenkort als ik er als (gratis) travoslet ben; ik zal binnenkort nog nader berichten onder "Algemeen", in ieder geval.
FemSubSletje
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door FemSubSletje »

Nou Coby,

Ietsje minder heftig reageren mag wel. Als je wat meer rondneust zal je dit advies vaker tegenkomen. En is geen slecht advies, zeker niet bij een eerste bezoekje.

Kondig je het namelijk vooraf aan, dan loop je het risico dat er een mannetje of 30 staan te wachten op je. Dat kan nog al overweldigend en dreigend overkomen bij een stel dat voor het eerst komt. En dit is echt niet overdreven, ik praat uit ervaring. Daar moet je maar tegenkunnen. En ook maar prettig vinden.
Ik kan me heel goed voorstellen dat starters wat rustiger willen beginnen en een mannetje of 5 - 10 al meer dan genoeg vinden.
Daarbij, om dan bij zo'n 1e spannende bezoek ook nog eens gelijk te moeten gaan vertellen in een groep van 30 hongerige geile mannen wat je wel en niet wil en wanneer en hoe en met wie.......is niet makkelijk. En zeker niet voor iedereen weggelegd. Niet iedereen praat zo makkelijk over dat soort zaken en al helemaal niet in het openbaar tegen een stel onbekende op 1 van de meest spannende momenten van je leven.
Zoals je het zegt klinkt het allemaal heel simpel en makkelijk....voor een ervaren bezoeker. Maar niet voor een onervaren stel hoor. Die hebben het hart in de keel en een droge strot als ze binnenkomen, trillende benen en knikkende knieen en willen alleen even met elkaar bezig zijn en zich niet ook nog eens moeten concentreren op die geile meute.

En ja dat michel dan zichzelf aanmeld / aanbied, is toch niet zo vreemd. Hij geeft aan dat hij graag van de partij is, daar kunnen ze gebruik van maken, hoeft niet. Zullen meerdere heren doen. En als Janine onaangekondigt wil komen, maar vooraf toch wat heren wil uitnodigen via een PB dan weten ze dus wie er interesse hebben en eventueel dus kunnen uitnodigen.

Alles is hier gelukkig op vrijwillige basis. En ook de informatie voorziening en het gebruikmaken van deze informatie. Dus ik denk dat Janine uiteindelijk samen met haar partner zelf een mening vormt van wat ze gelezen hebben hier en beslist wat voor hen de meest prettige vorm van het 1e bezoek zal zijn. Met of zonder aankondiging. Met of zonder uitnodigingen versturen vooraf via PB, Meute of een klein clubje, met of zonder Michel, met of zonder Bert_jr die zich ook aanbied.

Zolang zij maar plezier beleven en het naar hun zin gaan hebben op hun manier. Daar gaat het om. Ze vragen informatie en dat krijgen ze netjes. En daar zullen ze mee doen wat zij willen.

Ik wens ze heel veel plezier en genot als ze eenmaal besloten hebben om te gaan.

FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
69lover
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door 69lover »

ik sluit me aan bij bovenstaand bericht.
zeker als je de 1e keer komt.
nodig heren uit via een pb ik heb dezelfde ervaring.

groetjes

ik zou er graag bij zijn
bert_jr
Leeftijd: 29
Contacteer:

Bericht door bert_jr »

Hulde FSS!
Er zijn mensen die de drukte en aandacht juist geweldig vinden, maar in realiteit is het behoorlijk dringen dan :P
Nodig inderdaad liever een paar mensen uit (ja, een paar want er zijn er altijd die niet op komen dagen) en begin er rustig mee.

Mogen we niet te horen krijgen wanneer je/jullie gaan, dan alvast veel plezier!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten