Hoi Ik ben nieuw en ben nog nooit naar een sexbios geweest, dus graag even wat tips.
Op welke dag/avond komen er stelletjes en is de naaktdag wat om heen te gaan?
Ben op zoek naar spannende ontmoetingen en om geile dingen te zien. Hoor het graag.
Nieuw
- Grover
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Nieuw
'Jonge' nette en verzorgde man die graag toch wel eens meer mee wilt maken dan het 1-op-1 met een V tot nu toe. Vandaar dat ik benieuwd ben of dat hier bij Erotic Cinema te vinden is
.

-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Nieuw
hoi Grover en welkom op dit forum.
laat ik je gelijk even uit de droom helpen dat er niet dagelijks stelletjes zijn in de bios .. bij regelmatig bezoek kom je er misschien wel een paar tegen of hou het forum goed in de gaten .. de meeste stelletjes die komen kondigen dit echter niet van te voren aan .
mocht je nu echt op zoek naar stelletjes dan kan ik je een andere site aanbevelen
kom gerust lekker langs en laat je verrassen door allemaal mooie, leuke, gezellige, maar vooral mensen met respect die deze cinema bezoeken.
Grt Teddybeer
laat ik je gelijk even uit de droom helpen dat er niet dagelijks stelletjes zijn in de bios .. bij regelmatig bezoek kom je er misschien wel een paar tegen of hou het forum goed in de gaten .. de meeste stelletjes die komen kondigen dit echter niet van te voren aan .
mocht je nu echt op zoek naar stelletjes dan kan ik je een andere site aanbevelen

kom gerust lekker langs en laat je verrassen door allemaal mooie, leuke, gezellige, maar vooral mensen met respect die deze cinema bezoeken.
Grt Teddybeer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten