Geil kinky sletje doorneuken!

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
the Stud
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Geil kinky sletje doorneuken!

Bericht door the Stud »

Beste heren,

Binnenkort wil ik mijn geil kinky sletje meenemen naar de cinema waarbij ik haar wil laten "misbruiken" .

Dit gaat gebeuren onder mijn toezicht en ik bepaal wie haar mag aanraken en uiteindelijk flink doorneuken.

Ik zoek dus mannen met een grote dikke staaf en geen vingeraars of haantjes....... 8-)

Mannen die weten hoe vrouw moeten behandelen en niet als een stuk vlees zien....

Ze wordt door mij aangeboden zonder slipje en ze moet flink en diep pijp genot leveren. IK heb ten alle tijde controle en toezicht wat er gebeurt en bepaal dan ook wanneer het genoeg is!

Kijkers..... daar heb ik geen probleem mee.... maar graag op een afstand voor de mannen die wel van aanpakken weten en door mij aangewezen zijn om haar te misbruiken.

Dit zullen er max. 4 zijn! pijpen doet ze zonder condoom..... neuken met condoom.

Als ik zeer tevreden over het aanbod wil ik haar ook een DP laten doen door mij en nog een andere man.

graag een PB als je geïntresseerd ben ik dit geil kinky sletje.......37 jr, 1m64, slank, b cup en botergeil....... geschoren kutje uiteraard :-))

The stud
Lekker kaal
Leeftijd: 0
Contacteer:

Re: Geil kinky sletje doorneuken!

Bericht door Lekker kaal »

Pb gestuurd
Laatst gewijzigd door Lekker kaal op 18 feb 2015 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
MevrouwJo
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door MevrouwJo »

Mocht je nog niet genoeg aanmeldingen hebben......24 feb ben ik met m'n slaaf in Amersfoort. Hij valt niet in de categorie "dikke staaf" maar wel in de sector "gehoorzaam en bekwaam".
Dus als er nog iets verwend of opgeruimd moet worden, schoon gelikt, bij haar of bij wie jij aangewezen hebt......bied ik de oplossing.

MvG,
Mevrouw Jo
uturnon
Leeftijd: 51
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door uturnon »

Ben benieuwd wanneer ?
Geile Groet
StefanK
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door StefanK »

Het was een supergeile avond vrijdag! Ik had een berichtje van The Stud gehad dat hij er om 20.00 zou zijn met zijn sletje. Om ongeveer kwart voor acht kwam er een stel binnen dat ik al eens eerder had meegemaakt. Al snel was de vrouw bezig met een van de aanwezige bezoekers op het bed achterin, terwijl haar man toekeek. Ik twijfelde, "zou het...?" en ging nog even terug in de filmzaal. Toen ik weer terugkwam was de actie naar de darkroom verplaatst, The Stud was er nu ook. Het sletje stond tegen het bed, terwijl ze door de Stud werd geneukt. Ik werd meteen bij de actie betrokken en werd diep door haar gepijpt. Vanaf dat moment hebben we elkaar ruim een uur afgewisseld. Het sletje heeft echt alle hoeken van de EC in alle standjes gezien, ze was gewoon onverzadigbaar. Uitgeput nam ik afscheid van haar nadat ik haar flink op haar hondjes had genomen waarbij ze haar man naar een hoogtepunt pijpte. The Stud was inmiddels alweer vertrokken. Zeker voor herhaling vatbaar!
A.k.a. W...y (dikke XL-paal)
the Stud
Leeftijd: 52
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door the Stud »

Heren,

Dank je wel voor jullie reacties (14!)... het was een superrrrr vrijdag avond met mijn geile sletje.

Ik kwam rond 20:00 uur binnen en zij was al eerder binnen en reeds bezig met een andere man op het achterste matras. Ik zag een man die diep gepijpt werd en even later voldaan zijn broek omhoog hees. heerlijkkkkk die spontaniteit :o

Na omkleden gelijk naar haar toe gegaan en inmiddels waren er 5 mannen in een afwachtende positie om haar heen. We zijn gelijk naar de darkroom gegaan en ik heb me eerst heerlijk laten pijpen door deze onverzadigbare geile slet. haar mondje werd volledig en diep gevuld. ondertussen was een van de mannen gearriveerd waarmee ik via een PB contact had. ondertussen was ik haar op het matras aan het neuken en vroeg hem of hij er klaar voor was. Hij nam het van mij over en neukte haar missionaris en later doggystyle.....superrrrrr..... hij ging half op haar kontje zitten en schoof zijn grote lul diep in haar......wauuwuww

Zij werd hard en diep geneukt..... precies waar ik om vroeg :P .... we zijn op een bepaald moment terug gegaan naar de matras in de achterste ruimte en ook op de oranje bank werd zij weer doggystyle door ons "misbruikt"..... zij kreeg er niet genoeg van ....... heerlijkkkk die zaadvragende ogen :lol: :P

De andere aanwezigen keken toe en trokken zich af..... ze bleven op afstand wat ik zeer waardeerde ;)

Opnieuw werd ze gebukt geneukt aan de schandpaal...in de darkroom....alleen was dit niet zo'n succes aangezien dit niet stabiel is en haar nekje geforceerd werd. we zijn opnieuw op het matras beland waarbij de andere bezoeker het overnam en zij op hem ging zitten. ze moest hem nu neuken en..... wat een uitzicht... om haar kontje omhoog en omlaag zien te gaan en heerlijke soppige geluiden van haar geile natte kutje....... :P :P

Na dit genot en sexplezier ben ik mij gaan opfrissen en omkleden...... ik zag dat zij inmiddels dat zij hem aan het neuken was op de andere matras..ook nu weer zat zij bovenop en bleef maar doorgaan......onverzadigbaar die geile slet.

inmiddels vertrok ik met een brede smile en wat een supergeil avontuur!!

Zeker voor herhaling vatbaar... heren die er niet bij konden zijn ik hou jullie op de hoogte wanneer zij weer beschikbaar is......heel gauw ;) ;)

x, the Stud
XLpaal
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 47
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door XLpaal »

Mooi verslag Stud. Een volgende keer stel ik mijn geschoren rotsharde 20cm neukstaaf graag ter beschikking om je sletje hard, kinky en langdurig door te neuken.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten