Heren,
Dank je wel voor jullie reacties (14!)... het was een superrrrr vrijdag avond met mijn geile sletje.
Ik kwam rond 20:00 uur binnen en zij was al eerder binnen en reeds bezig met een andere man op het achterste matras. Ik zag een man die diep gepijpt werd en even later voldaan zijn broek omhoog hees. heerlijkkkkk die spontaniteit
Na omkleden gelijk naar haar toe gegaan en inmiddels waren er 5 mannen in een afwachtende positie om haar heen. We zijn gelijk naar de darkroom gegaan en ik heb me eerst heerlijk laten pijpen door deze onverzadigbare geile slet. haar mondje werd volledig en diep gevuld. ondertussen was een van de mannen gearriveerd waarmee ik via een PB contact had. ondertussen was ik haar op het matras aan het neuken en vroeg hem of hij er klaar voor was. Hij nam het van mij over en neukte haar missionaris en later doggystyle.....superrrrrr..... hij ging half op haar kontje zitten en schoof zijn grote lul diep in haar......wauuwuww
Zij werd hard en diep geneukt..... precies waar ik om vroeg

.... we zijn op een bepaald moment terug gegaan naar de matras in de achterste ruimte en ook op de oranje bank werd zij weer doggystyle door ons "misbruikt"..... zij kreeg er niet genoeg van ....... heerlijkkkk die zaadvragende ogen
De andere aanwezigen keken toe en trokken zich af..... ze bleven op afstand wat ik zeer waardeerde
Opnieuw werd ze gebukt geneukt aan de schandpaal...in de darkroom....alleen was dit niet zo'n succes aangezien dit niet stabiel is en haar nekje geforceerd werd. we zijn opnieuw op het matras beland waarbij de andere bezoeker het overnam en zij op hem ging zitten. ze moest hem nu neuken en..... wat een uitzicht... om haar kontje omhoog en omlaag zien te gaan en heerlijke soppige geluiden van haar geile natte kutje.......
Na dit genot en sexplezier ben ik mij gaan opfrissen en omkleden...... ik zag dat zij inmiddels dat zij hem aan het neuken was op de andere matras..ook nu weer zat zij bovenop en bleef maar doorgaan......onverzadigbaar die geile slet.
inmiddels vertrok ik met een brede smile en wat een supergeil avontuur!!
Zeker voor herhaling vatbaar... heren die er niet bij konden zijn ik hou jullie op de hoogte wanneer zij weer beschikbaar is......heel gauw
x, the Stud