21 of 22 october: spuitende lullen

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
driekeerpotent
Berichten: 615
Lid geworden op: 14 aug 2010 21:57
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: uithoorn
Contacteer:

21 of 22 october: spuitende lullen

Bericht door driekeerpotent »

ik ben een potente grootgeschapen man met kale lul.
ik ga 21 october donderdagavond,of 22 october vrijdagavond weer een keer naar de cinema in hilversum.wil daar het volgende:in de heterobios mannen met stijve kale lul komen naast me zitten en ik trek je af en ik wil je zaad zien spuiten daar kick ik op.liefst wel kale lullen met volle zak.
stuur maar berichtje welke avond je komt,stellen uiteraard ook welkom,ik ben licht bi.alleen schone mensen en niet alleen je lul uit je gulp,beetje meer naakt.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Gebruikersavatar
driekeerpotent
Berichten: 615
Lid geworden op: 14 aug 2010 21:57
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: uithoorn
Contacteer:

Re: 21 of 22 october: spuitende lullen

Bericht door driekeerpotent »

driekeerpotent schreef:ik ben een potente grootgeschapen man met kale lul.
ik ga 21 october donderdagavond,of 22 october vrijdagavond weer een keer naar de cinema in hilversum.wil daar het volgende:in de heterobios mannen met stijve kale lul komen naast me zitten en ik trek je af en ik wil je zaad zien spuiten daar kick ik op.liefst wel kale lullen met volle zak.
stuur maar berichtje welke avond je komt,stellen uiteraard ook welkom,ik ben licht bi.alleen schone mensen en niet alleen je lul uit je gulp,beetje meer naakt.
het word dus vrijdagavond maar komen er wel mannen,lijkt er op dat er geen interesse is.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Gianni
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 nov 2010 22:59
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: 21 of 22 october: spuitende lullen

Bericht door Gianni »

driekeerpotent schreef:ik ben een potente grootgeschapen man met kale lul.
ik ga 21 october donderdagavond,of 22 october vrijdagavond weer een keer naar de cinema in hilversum.wil daar het volgende:in de heterobios mannen met stijve kale lul komen naast me zitten en ik trek je af en ik wil je zaad zien spuiten daar kick ik op.liefst wel kale lullen met volle zak.
stuur maar berichtje welke avond je komt,stellen uiteraard ook welkom,ik ben licht bi.alleen schone mensen en niet alleen je lul uit je gulp,beetje meer naakt.
denk de verkeerde zaal!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten