Rijpere dame aanwezig tot 21.30 uur

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Eroticcinema H'sum
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Rijpere dame aanwezig tot 21.30 uur

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Beste lezers,

Ja hoor het is weer zover. Er is mij gevraagd door een stel dat nu aanwezig is in de cinema om een oproepje te plaatsen dat zij tot ongeveer 21.30 uur in de cinema aanwezig zullen zijn.
Deze slanke, dame houdt wel van een beetje aandacht en niet van mannen die alleen langskomen om hun "last" even te lozen.

Dus mannen, zijn jullie in de stemming om een beetje aandacht weg te geven, kom dan langs en zij zal jullie ook zeker aandacht geven. ;)
Bink
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel

Re: Rijpere dame aanwezig tot 21.30 uur

Bericht door Bink »

Ik ben een poosje niet in de gelegenheid geweest om de cinema te bezoeken, maar was blij dat erotica een oproepje had geplaatst met daar een tijd bij. Nu ben ik direct na werktijd doorgereden naar Hilversum om even te gaan kijken naar die rijpere vrouw. Nou dat heb ik geweten hoor. Nadat ik met deze dame heerlijk heb staan zoenen zijn wij richting de darkroom gegaan en heb ik haar heerlijk plagend gestreeld en daarna goed gevingerd. Als dank hiervoor heeft zij mij heerlijk gepijpt en kon ik nog net op tijd stoppen voordat het te laat was. Nadat ik (uiteraard) een rubbertje omgedaan heb hebben wij nog heerlijk geneukt onder het toeziend oog van haar man.

Ik weet wel dat ik de oproepjes van de cinema ook in de gaten moet houden. Het zal natuurlijk niet altijd een klik geven met de dame die er is, maar wie niet waagt wint zeker niet :)
pavus1
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Rijpere dame aanwezig tot 21.30 uur

Bericht door pavus1 »

Ik mag wel stellen dat ik vrijdagmiddag genoten heb.
Niet alleen G. en R. die aanwezig waren, maar ook een ander stel waarvan de dame heerlijk actief was.
Ik werd in twee sessies heerlijk verwend, en dat op een gewone vrijdagmiddag :-)
Ik denk dat dit de dame was die door de EC was aangekondigd, maar weet dit niet zeker.
Dames bedankt en wie weet tot een volgende keer
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten