Gisteren donderdag 6 september heb ik naast een leuk contact met een lieve jonge dame uit Almere ook nog seks met haar gehad.
Leuk detail was dat ik tijdens het kijken naar de hetero film de hele tijd naast haar mocht zitten en ik had al die tijd een zwart condoom om.
Door haar mooie lingerie kreeg ik al een stijve en mocht naar haar kijken maar dat deed ik af en toe. Als ik geen condoom om had dan weet ik zeker dat er voor vocht te zien was.
We spraken met elkaar en ik vroeg waar ze geil van werd en ze zei dat tongzoenen en strelen haar geil maakte. De andere man die ook in de hetero cinema was kwam er ook bij. Ze zat tussen ons beide in.
Uiteindelijk zijn we met nog een man op het grote matras bij de swing enz. gaan vrijen. Ik was zo opgewonden en terwijl ze gelikt werd door die andere man bleef ze maar trekken aan mijn lul met het zwarte condoom. Ze zei dat ze opgewonden werd van tongzoenen en dus deden we dat en ik spoot al mijn zaad eruit terwijl ze me bleef aftrekken. Ik wilde haar nog neuken maar dat lukte niet meer.
Ze vroeg nog zal ik je pijpen dan wordt je lul weer hard. Stom genoeg zei ik dat het niet hoefde en ik plaste nog na in het condoom.
Ze kwam spuitend klaar omdat ze nog save geneukt werd en gevingerd. Die andere man likte haar klaar en ik bleef aan haar tepels zitten, niet hard trekken gewoon strelend.
Toen ze wilde douchen ben ik vergeten te vragen of we samen konden douchen.
Ik hoop dat ze ook op dit forum komt want ik wil haar graag weer zien volgende week donderdag.
Nou super in de EC van Hilversum
leuk contact met lieve jonge dame
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten