Hoerige slavin sletje aanwezig!

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
the Stud
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 okt 2009 13:44
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Hoerige slavin sletje aanwezig!

Bericht door the Stud »

O JEE, krijgt net het bericht dat zij ongesteld is geworden, dat is fucking balen !!
Maar tegen moeder natuur kan niemand tegen op!

We gaan het uitstellen naar volgende week. degene die een PB hebben gestuurd, ik hou jullie persoonlijk op de hoogte, nogmaals sorry :-(



Goedemorgen Dames, Heren en liefhebbers,

Aankomende vrijdag zal ik aanwezig zijn met mijn supergeile hoerige slavin sletje. Een topgeile slet die heftig en hardcore aangepakt wilt worden!

We zijn eerder geweest in de cinema en het is geweldig bevallen. Nu dus weer voor herhaling vatbaar.

Zij, 48jr, 1m70, grote tieten ( cup c), mooie kont en natte diepe geschoren kutje. Zij moet in alle gaten heftig en lang geneukt worden onder mijn supervisie!

Anaal, vaginaal, DP, deepthroat, fisten, squirten, bondage, beffen..alles komt aanbod. Ik wil graag dat er groot geschapen mannen meedoen en zeker donkere mannen.

Neuken met condoom, pijpen zonder condoom.

Alles met respect, hygiene ( dus mannen fris en geschoren!! ) en volledig discretie. Geen haantjes gedrag, want dan kan je het zeker vergeten.

Iedereen kan en mag meedoen, ook dames en/of stellen. Zij wordt door mij volkomen aan jullie beschikbaar gesteld.

Uiteraard bepaal ik wat wel en niet mag in deze supergeile setting!

Zie jullie graag op vrijdag 22 maart in de sex cinema

Master Bull & Slavin sletje
Bijlagen
IMG-20180220-WA0002.jpg
OnlyDP

Re: Hoerige slavin sletje aanwezig!

Bericht door OnlyDP »

Vrijdagmiddag werd het dus dat hij samen met zijn hoerige slet aanwezig zijn in de cinema
Ze werd op het achtermatras bij de gloryhols op haar rug gelegd
Ze pijpte me super lekker, heb haar drie keer hard geneukt

Dit was weer een klein supertof actief feestje, niet te veel mannen, precies goed! Stud en hoerige slavin bedankt voor de lekkere geile middag
Gebruikersavatar
Mister
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 nov 2017 20:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Hoerige slavin sletje aanwezig!

Bericht door Mister »

Eerlijk gezegd had ik de aankondiging niet gelezen. Maar ik wilde weer eens kijken of er iets te doen was.

Ik kwam aan en er waren ongeveer 8 personen aanwezig. Het geheel overziend had ik niet het idee dat er veel zou gebeuren. Op het moment dat ik bedacht weg te gaan kwamen ze binnen. Eerst kwam Stud binnen, hij zei nog dat hij iets lekkers had meegenomen. Gestommel op de trap en alle ogen op de deur gericht. In vol ornaat kwam daar het lekkers. EN lekker zag het er uit. Mooie laarzen, en een strak zwart setje.

Ik gaf Stud nog aan dat het wel erg warm was maar dat het vast nog warmer zou worden. Stud en het sletje konden hier wel om glimlachen. Hoewel het lachje van de slet enige zenuwen niet kon verbergen. Stud deed haar halsband om en deed haar een blinddoek om. De regels werden even uitgelegd zodat iedereen wist wat kon en wat niet...... en er kon veel.

De slet werd op het bed gelegd en vakkundig door Stud gevingerd. Iedereen werd verzocht even te wachten tot het sein. Het sletje kreeg het gelijk te voorduren het moment dat Stud "de teugel liet vieren".
Met in iedere hand een harde pik en één pik in haar mond, een paar vingers in haar natte kut lag ze te kronkelen op het bed. De man die snel genoeg op het bed gekropen was haalde zijn pik uit haar mond en wenkte mij. Ik kroop er snel op en zat achter de slet. Ik duwde mijn harde pik bij haar naar binnen en neukte haar diep in haar strot. Proestend en kokkend voldeed ze aan de verwachting van Stud die iedereen aanmoedigde vooral hard te neuken.

Ik maakte op mijn beurt weer plaats voor de volgende en speelde met haar borsten terwijl ze mijn pik lekker in haar hand had. Haar hand vond de mijne en ze kneep in mijn hand alsof het een reddingslijn voor haar was. Handen over haar lichaam, hard geneukt worden en diep in haar strot geneukt snapte ik dat volkomen.

Ik wist dat ik niet het hele neukfeest kon bijwonen dus bewoog mij weer op het bed. Ik ging weer achter de slet zitten en neukte haar weer diep in haar keel. Ze deed haar best alles te verwerken dus ik vergaf haar het gevoel van tanden over mijn eikel. Ik wilde op dat moment het goede humeur van Stud niet verpesten. Hij moedigde iedereen aan om haar hard te neuken en vooral geen medelijden te hebben. En hoewel ik als ervaren dominant dit normaal niet zou accepteren heb ik geanticipeerd op de vibe.

Om haar keel even de rust te gunnen heb ik het hoofd van de slet langs mijn ballen richting mijn kont laten gaan. En het moet gezegd. het leek of ze er op gewacht had. Een uitgebreide rimjob tot gevolg hebben. Haar tong kon dus veel meer dingen. Vol overgave zoog en likte ze of haar leven er vanaf hing. Ik voelde dat ik snel zou komen dus ik duwde mijn pik weer diep in haar keel en pompte mijn zaad diep in haar keel. Ze werkte bijna alles goed weg. Er droop wel wat uit haar mondhoek maar het was voldoende effort.

Ze werd inmiddels weer om en om door diverse aanwezigen geneukt onder het enthousiasme van Stud. Helaas moest ik weg maar het was zeker een geile middag geworden.

Stud, bedankt voor het ter beschikking stellen van jouw slet. Ze was geil en wist waar ze voor was vandaag. Ik hoor graag als er een volgende keer komt......


grt
Mister
Gebruikersavatar
the Stud
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 okt 2009 13:44
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Hoerige slavin sletje aanwezig!

Bericht door the Stud »

Heren, eerst allemaal reuze bedankt voor het meedoen in dit spektakel en spetterende sexplezier :-)

Mijn hoerige sletje sexslavin heeft ontzettend genoten van de wijze waarop en hoe ze genomen werd. Lees zeker o.a. de verslagen van "MIster" en van mij hoe het verlopen is.

Klasse Heren, ik neem haar zeker weer mee en meld jullie dit absoluut van te voren, want ik heb wil graag dat ze nog harder, heftiger gedeepthroat en geneukt wordt ( DP en fisting :-).


Hieronder ons verslag.........

Ik was vrij vroeg met mijn hoerig slet slavin aanwezig in de Sexcinema. Het weer was zeer goed, drukke terrasjes en volledig zonneschijn.
Echter wij hadden een afspraak in de sexcinema en deze was al een week uitgesteld ( moeder natuur had zijn intrede gedaan).

Ik had voor haar een leuk latex setje en sexy kousen gehaald, die ik persé aan wilde zien , hmmmmmmmmmmm.
Zij was zich nog aan het omkleden en ik lipe naar beneden en reserveerde reeds 2 kluisjes voor onze spullen.

Er waren nog niet veel mannen aanwezig , gezien het feit dat ik qua tijdbestek had aangeven rond 14:30 en 15:00.
Zij kwam de trap en binnen in haar hoge lange hoerige zwarte laarzen en het latex pakje. wat een verademing en genot om haar zo te zien, wauuuuuuuw
Ik deed haar een halsband om,bespeelde haar lichtjes en gaf kort en bondig de spelregels aan de mannen door.
Ze werd voor het bankstel al aangeraakt en gestreeld door de mannen. ze stonden te trappelen van genot en plezier.

Ik bracht haar naar het rode bed tegenover de gloryholes en liet haar liggen op haar rug. Ondertussen begon ik haar flink op te geilen en een aantal mannen begonnen haar aan te raken en te bevoelen. op het moment dat ik het start sein gaf dat ze los mochten gaan, werden er pikken in haar mond geplaatst en ze moest deze deepthroat zuigen :lol: :) :) :P
Geweldig om dit te zien , haar beide handen moesten pikken vasthouden en trekken.
Nadat ik haar flink gevingerd had en liet squirten vond ik dat ze maar flink geneukt moest worden.
Gelijk werd hier dit door de mannen ingevuld en heftig. klasse heren :-)

Meerdere malen , kortstondig en heftig geneukt door de aanwezigen. Op een bepaald moment viel het even stil aangezien een aantal mannen wellicht even moesten "rusten" of zich niet realiseerden wat voor lekkers voor hun lag. Gelukkig zag ik iemand binnen komen en ik hoorde 1 van de mannen roepen, okay dit komt goed. Blackco kwam binnen en dit gaf de party een enorme boost. geloof me topklasse neukwerk!!

Blackco kwam binnen en liet haar zijn pik hard maken en deepthroat zuigen. ze moest dit ondergaan en flink ook. daarna werd haar kutje en kontje onderhanden genomen. hij wisselde van tempo in een fase waarbij zij dipe, hard, lang en intens genomen werd. zij kreunde en kermde van genot. hiervoor was ze gekomen. de wijze waarop ze geneukt werd was geweldig om te zien. diepe en keiharde ahlen zowel in haar kontje en kutje hoorde en zag ik deze stoten. ze vertelde mij later dat ze het gevoel had dat ze in tweeën werd gebroken.
Op haar zij werd ze geneukl, haaar kitelaar werd flink geroerd, haar kontje werd wijder gezet. nasty en kinky neukplezier.

We hebben een onderbreking ingelast anders zpuden we het eind van de middag niet halen. Na deze intermezzo werd ze weer vakkundig door Blackco op de bank doggy geneukt en hard .... ze werd finaal genomen in haar kutje en kontje. diverse personen waaronder Geertje en rene die inmiddels ook in de cinema aanwezig waren genoten volop. zij zaten op de 1ste rij en zag dit spektaken in alle vormen van genot.
Mijn Sletje slavin genoot intens en liet zich volledig gaan zoals aanbevolen en ik dit wou zien!

Blackco gaf zich helemaal en ik had totaal geen spijt hiervan. wat een tempo zeg en zo dedicated ;)

Daarna hebben we haar weer op het rode matras geplaatst en ook hier werd ze weer door mij gefist en geneukt. daarna flink weer laten neuken in haar kontje door een man die ik speciaal hiervoor uitgenodigd had.
We hebben in de darkroom haar ook weer anaal , doggy, missionaris laten nemen door een aantal mannen die zich later gemeld hadden!
Ook hier werd ze heftig , nasty en hardcore geneukt waarbij ik de teugels liet vieren.

Zo intens en hefig waarbij ze meerdere malen klaarkwam en mij aan het eind vertelde dat dit superrrrrrrrrrr was en gauw weer dit wilde beleven :P :P 8-)
We hebben nog een praatje gemaakt met de aanwezigen en nadat zij gedouched was kon ze even op adem komen.


Heren, aanwezigen, wellicht ter overvloed, maar nogmaals bedankt voor het sex genot en plezier en de wijze zoals jullie je gedragen hebben!

We gaan zeker weer langs komen on dit weer optimaal te beleven.

Meester the stud & mijn hoerige Sletje slavin
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten