Lekker seksen met Tiffany op 17 juli

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Gebruikersavatar
joske13
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 jan 2019 08:33
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Lekker seksen met Tiffany op 17 juli

Bericht door joske13 »

Tiffany had aangekondigd op 17 juli naar Hilversum te komen. Dat kwam goed uit, want ik had al weken niet kunnen neuken en was zelfs al maanden niet meer gepijpt. Normaal trek ik me iedere dag enkele keren af om mijn ballen wat opluchting te geven, maar nu besloot ik om maar even niet te masturberen. Ik ging dus met volle ballen en een zware zak naar Hilversum. Mijn pik stond recht overeind in mijn broek en iedereen kon zien dat ik er wel aan toe was. Ik was wat vroeger dan Tiffany in Hilversum, maar dat gold wel voor meer mannen. Ik zag heel wat stijve pikken om me heen en blijkbaar was ik niet de enige die naar de komst van Tiffany had uitgekeken. Toen ze binnenkwam, had ze een uiterst kort en strak jurkje aan en droeg ze schoenen met hoge hakken. Onder dat jurkje bleek ze alleen een BH te dragen en geen slipje. Ik kreeg meteen fantasieën over hoe ze met dat jurkje in de trein had gezeten en hoe ze over straat was gegaan. Later begreep ik dat ze zich in de winkel had omgekleed. Ze wurmde zich uit het jurkje en er kwam een geweldig lichaam te voorschijn met flinke tieten, een kaal kutje en een lekker kontje. Het was wel duidelijk waarom ze een BH droeg want die tieten konden wel wat steun gebruiken. Terwijl ze zich uitkleedde, zag ik de toch al stijve pikken om mij heen verder verstijven. Ook ik voelde enkele genotsgolven door mijn ballen trekken.

Blijkbaar was ik niet de enige man die op scherp stond, want de eerste man die door Tiffany onder handen werd genomen, spoot al na 15 seconden. Ze was net binnen en haar tieten zaten al helemaal onder het zaad. Gelukkig waren er genoeg doekjes. Die doekjes bleken ook wel nodig te zijn, want vooral haar tieten werden regelmatig ondergespoten. Dat was ook niet zo gek, want je krijgt al een stijve pik als je naar Tiffany kijkt met haar jurkje aan. Als ze naakt is, wordt die stijve nog groter en als ze met je pik aan de slag gaat, is het lastig om je zaad binnen te houden. De snel spuitende man was niet de enige want er waren veel meer mannen die slechts na een korte behandeling door Tiffany al aan een spuitconcert toe waren. Wat kan ze toch lekker aftrekken, pijpen en neuken. Veel mannen kwamen al klaar na een korte aftrekbeurt. Anderen lieten zich pijpen en spoten al snel op haar tieten. De mannen die haar neukten, hielden het meestal niet lang vol in haar strakke kutje en spoten hun condoom vol met zaad. Het fraaie lichaam van Tiffany werd natuurlijk ook uitgebreid betast. Die tieten vroegen gewoon om vastgehouden te worden en haar strakke kutje was heerlijk om te vingeren. Het was fijn om te zien dat ze zelf ook genoot van al die pikken en die aandacht. Het werd een hete middag waarbij veel mannen hun zaad konden lozen, sommigen zelfs meerdere malen.

Zelf slaagde ik erin - met grote inspanning - om mijn zaad binnen te houden. De verleiding was groot om bij haar af te spuiten, maar ik wilde graag blijven genieten. Ik reed naar huis met een enorme kramp in mijn ballen. Thuis was het natuurlijk verleidelijk om met de hand het werk af te maken, maar ik besloot om het nog even uit te stellen. Ik zette een lekker filmpje op met vrouwen die erg op Tiffany lijken. Ik masturbeerde maar gunde mezelf geen hoogtepunt. Na enkele uren was het dan tijd voor de beloning en bracht ik mezelf tot een orgasme. Het opgespaarde zaad spoot eruit in dikke stralen en in mijn verbeelding duurde het spuitconcert wel enkele minuten, terwijl dit in werkelijkheid natuurlijk veel korter was. Er bleek nog voldoende zaad in mijn ballen te zitten en ik kon er nog een tweede orgasme uit persen. Tiffany, bedankt voor de geile middag! Je bent een leuke en lieve meid!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten