Spontane actie

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
AnnaXx
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 jan 2020 21:58
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Spontane actie

Bericht door AnnaXx »

Aan mijn meneer Hete Donder:

Het is alweer ruim een week geleden dat u mij meenam naar de EC. Eerst hadden we heerlijk genoten op een prachtige plek in Flevoland toen besloot u dat het een goed moment was om mij even flink te laten gillen. Mijn slip moest in de tas blijven, want die zou toch niet lang aanblijven.

We moesten een stukje lopen van de auto naar de EC, door een drukke straat en langs terrasjes. Dat in een korte jurk en met een nat kutje, want ik was inmiddels behoorlijk opgewonden.

Eerst even opgefrist op de wc en toen naar beneden. Wat was dat een heerlijk vertrouwd gevoel; een tintelende mix van verwachting, spanning, verlangen en zenuwen.

Ik was erg nieuwsgierig naar de overige bezoekers, maar helaas... u zei me mijn ogen dicht te doen zodra we beneden waren. U werd aangesproken door iemand die u al kende van eerdere bezoeken en ik hoorde dat er nog andere mannen waren.

U nam me eerst mee naar het kruis en daar heeft u me kletsnat gemaakt. Ik mocht niet klaarkomen, maar gelukkig wel kreunen en kronkelen. Na dit 'aperitiefje' mocht ik mijn ogen opendoen en moest mijn jurkje uit. En u heeft zich ook uitgekleed, want het was Naaktdag. Dat vind ik fijn, want ik vind u prachtig om te zien.

We zijn naar de bioscoop gegaan, waar al een paar mannen zaten. Verder liepen er nog een paar mannen met ons mee de bioscoopzaal in. Een van hen viel mij op vanwege zijn strakke gespierde lijf, prachtige donkere huid en knappe gezicht. Van de film heb ik nauwelijks iets gezien. Ik heb voornamelijk op mijn knieën voor uw stoel gezeten. Uw heerlijke pik in mijn mond en keel. Daar krijg ik nooit genoeg van....

U zei mij om me heen te kijken naar de mannen om ons heen. Dat vind ik echt lastig. Ik voel me dan verlegen en klein. Zelfs als ik zie en hoor dat zij genieten en hun stijve pik in hun hand hebben.
Natuurlijk weet u dat, u merkt immers alles op... Uw gezicht -scheve glimlach, sadistisch trekje om uw mond- liet zien dat u ervan genoot. U liet me even worstelen met het ongemakkelijke gevoel, maar liet me daarna aan uw voeten zitten. Opgekruld als een egeltje op de grond, met uw voet duwde u me nog een stukje verder naar beneden. Daar voelde ik het ongemak meteen van me af glijden.

Geblinddoekt (die mondkapjes zijn echt multifunctioneel) heeft u me vervolgens naar de sling geleid. Het was een heftige sessie. Ik kreeg toestemming om klaar te komen en heb veel orgasmes gehad, de een nog heftiger dan de ander... met uw hand, door te neuken, weer met uw hand. Zo nat, zo heerlijk, golven van genot.
Ondertussen mocht ik twee mannen aftrekken, nadat ik dat netjes had gevraagd. De man links van mij kwam klaar over mijn hand en borst, dat was enorm geil.
Hij mocht mij van u neuken. Hij deed dat eerst langzaam, waarbij zijn pik precies tegen dat heerlijke magische plekje duwde en ik -alweer- heftig klaarkwam. Daarna sneller en harder, totdat hij zelf grommend en kreunend kwam. Ik wist natuurlijk niet welke man het was, maar voelde wel dat hij gespierd en in goede conditie was.

Na de belevenissen in de sling was ik behoorlijk moe. U gaf aan dat ik het goed gedaan had en ik mocht me gaan opfrissen. U maakte zelf de sling schoon, ik vind dat zo attent en lief.

Op de rode bank mocht ik nog even bijkomen met een bekertje water, maar al snel had ik toch weer uw heerlijke pik in mijn mond 😊
De aantrekkelijke man uit de bioscoop kwam bij ons zitten. En wat ik al hoopte bleek te kloppen; hij was degene die mij in de sling geneukt had. Zijn pik was weer stijf en u stelde voor dat ik hem zou pijpen. Hij wilde dat graag en ik heb dat met veel plezier gedaan. Sommige opdrachten zijn echt leuk en opwindend..

Hij vroeg aan u toestemming om mij nogmaals te neuken en u stemde in. Op het bed heeft hij mij in verschillende standjes genomen. Heerlijk was het. Slopend, vermoeiend, intens, maar vooral heerlijk.

En daarna was het echt op. U stuurde me naar de doucheruimte. Met wankele benen heb ik me opgefrist en aangekleed (nog steeds geen slip) en daarna nog kort gesproken met de lekkere man. Hij vertelde dat het zijn eerste bezoek was aan de EC. Lucky me, want ik vind dat een extra opwindend idee. Geen 'geroutineerde' EC-ganger, maar iemand die het -net als ik- ook allemaal spannend vindt. En dan ook nog iemand met een superconditie, die wel vier keer is klaargekomen...

U zoekt altijd met aandacht de mannen uit die ik mag verwennen en deze keer was dat bijzonder goed geslaagd. Ik heb er in de afgelopen dagen nog vaak aan gedacht.

Liefste meneer, dank u wel voor een heerlijke Hete Donderdag
Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:02
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Spontane actie

Bericht door Student »

Heerlijk verslag! Fijn dat je het goed naar je zin hebt gehad.
Gebruikersavatar
Eroticcinema A'foort
Berichten: 1957
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Spontane actie

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Hoi Anna,

Wat zet je dat toch fantastisch neer :)
We zien je snel weer, hele fijne week.

Erotica Hilversum
DB
JohnV
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 mei 2017 13:31
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Spontane actie

Bericht door JohnV »

Heerlijk verslag Anna. Ik herken het zo, jij, het verlegen meisje dat alle schroom van zich afgooit en dan, samen met HD in een geile, prachtige pijp koningin verandert.
Ik hoop je weer eens te zien in EC Amersfoort.

Veel geil plezier en dikke X, John
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten