Eerste keer. (Hilversum)

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
MrDavid
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2021 12:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Eerste keer. (Hilversum)

Bericht door MrDavid »

Hallo allemaal,

Ik ben al lang aan het twijfelen om een keer langs te komen, maar mij grootste vraag is hoe het nu precies in z’n werking gaat. (25 jaar)

- kom je langs en je hebt altijd wel iemand om iets mee te doen?
- is condoom een must?
- moet je perse iets met iemand afspreken?
- zijn er nog extra kosten (buiten de €14,- entree)

Wie o wie kan mij helpen om alles duidelijk te hebben?

Thanks!
paul_btm88
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 jul 2021 07:49
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 99
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Eerste keer. (Hilversum)

Bericht door paul_btm88 »

Heel herkenbaar, ik vond het ook heel spannend om de eerste keer te gaan. :)

Als je voor het eerst bij EC bent, kun je aan de balie vragen of ze je even wegwijs maken. Dan weet je in ieder geval waar alles is. Scheelt al een hoop. :D

Het is nooit helemaal te voorspellen hoe druk het is en hoe de man/vrouw verhouding is. Over het algemeen zijn mannen wel de (grote) meerderheid. Of er iemand is om 'iets' mee te doen hangt er natuurlijk vanaf wat je met 'iets' bedoelt. ;) Je kunt in ieder geval genieten van een paar leuke films. Themadagen zijn vaak wat drukker en je weet dan ook meteen waar de meeste mensen in geïnteresseerd zullen zijn.

EC hanteert een safe sex beleid, het is natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid om je daar aan te houden. Persoonlijk verklaar ik mensen voor gek die onbeschermd anale of vaginale seks hebben met onbekenden, ik doe dat dus ook nooit en volgens mij geldt dat voor de meeste mensen. Oraal is in de praktijk soms een ander verhaal.

Je hoeft niets van tevoren af te spreken. Dat is juist het mooie: je kunt gewoon gaan en (bijna) alles mag maar niets moet. Mijn advies is om eerst een keer in je eentje te gaan. Dan is de ergste spanning eraf, weet je de weg en kun je komen en gaan zoals het je uitkomt. Een volgende keer kun je dan eventueel met iemand afspreken, of gewoon nog een keer in je eentje komen. Ik spreek nooit met een specifiek iemand af.

Er zijn geen extra kosten naast de entree, als je zelf een handdoek meeneemt (anders €2 geloof ik). De euro voor het kluisje krijg je na gebruik terug.

Kortom: ik snap dat het de eerste keer heel spannend lijkt, maar je zult merken dat de puzzelstukjes vanzelf op hun plek vallen. Gewoon een keertje doen dus!
Gebruikersavatar
Amber_sissypony
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 sep 2021 14:51
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Pony play
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Re: Eerste keer. (Hilversum)

Bericht door Amber_sissypony »

Ik kan mij zeker vinden in wat Paul omschrijft. Ik ben afgelopen vrijdag ook voor het eerst geweest met een Jongeren dag(gratis entre + 2€ handdoek, die mag je houden overigens, of je eigen mee nemen). Die dag, in ieder geval de tijd dat ik er was, waren er alleen mannen, dus het ligt aan je verwachting. Hou je het laag, ben je minder vaak teleur gesteld.

Als andere tip raad ik aan leuk mee te doen op het forum, met name de chat op de hoofdpagina. Misschien dat je er nog eens een leuke date aan over houdt.
Unicorns might be just a myth but this pink latex sissypony will make your night mythical
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten