TV Anouk met een vraag

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Gesloten
tvslavinanouk
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

TV Anouk met een vraag

Bericht door tvslavinanouk »

Hallo iedereen,

Ik ben TV-slet Anouk. Ik ben eigendom van Meester Rogier die graag met mij speelt. Ik ben een TV sletje en draag graag strakke glanzende kleren. Lekkere badpakjes of turnpakjes, samen met een lekker strak glanzend jurkje en een legging, staat het mij zeker niet verkeerd. Ik heb maatje 36 (echt waar!), maar maatje 34 zit zoveel strakker.
Daarnaast draag ik graag lekkere hoge laarzen en lange handschoenen. Met een speelse tienerpruik en de nodige make-up ben ik een lekker slank en strak sletje. Ik ben het eigendom van Meester Rogier, maar ik wil graag wat meer. In Zijn opdracht wil ik graag lekker de hoer spelen waar jullie allemaal bij kunnen zijn.

Ik wil graag een keertje langskomen met mijn Meester op een TV dag en dan samen met jullie een leuke dag hebben. Ik ben klein en strak en sta open voor suggesties. Ik hoop alleen dat jullie ook openstaan voor een TV’tje zoals ik die gewoon geil wil spelen met verschillende mannen, liefst tegelijkertijd.

Laat jullie commentaar achter,

Liefs,
Anouk
chance22
Contacteer:

Re: TV Anouk met een vraag

Bericht door chance22 »

Hoi Tv Anouk,

Vraag maar aan je Meester of je erbij mag zijn op de TV dag op 03 januari a.s. heb nu al zin om die dag lekker met je te mogen spelen en als je eruit ziet zoals je beschrijft dan willen er zeker nog meer met je spelen.

Hopelijk tot 3 jan.
xxx
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten