Winnaar "BIG-TOY" avond 24-09 Hilversum

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
blankebillen
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Winnaar "BIG-TOY" avond 24-09 Hilversum

Bericht door blankebillen »

Gisteravond was het inderdaad een gezellige drukke avond. Natuurlijk kwam ik zelf om deel te nemen aan de contest Big Toys, met een poging om de eerste prijs te winnen. Leuk om te zien dat er veel meer liefhebbers zijn zoals ik. Naast de vele mannen die lekker aan het spelen waren met toys waren er ook zeker genoeg mannen en vrouwen die van het schouwspel kunnen genieten. Ik moet bekennen dat ik het zelf ook altijd super geil vind om te kijken. Live is dan toch net even leuker dan op het scherm.

Bij binnenkomst in de cinema stonden er al diverse dildo's klaar. Maar omdat er ook diverse stelletjes waren deze avond heb ik mijzelf eerst even opgewarmd in de hetero cinema. Een enorm geile boel met vrouwen en kerels die druk met elkaar bezig waren. De prachtige vrouw met wit vestje en tijgerprintrokje trok mijn bijzondere aandacht. Heerlijk hoe zij achter elkaar die mannenpikken verwerkte en het zaad dankbaar afnam. Ik heb mijzelf ook heerlijk laten meesleuren in het geile spel. Heerlijk haar tepels gezogen en langdurig mogen beffen om ook nog even af te sluiten met snowballing. Enfin een super ervaring, jammer dat we vergeten zijn om even gegevens uit te wisselen voor een volgende keer. Ik hoop dan ook dat jullie dit lezen mochten jullie weer eens langskomen. Ik kom beslist. :oops:

Daarna toch verder gegaan met waar ik eigenlijk voor was gekomen. Heerlijk spelen met dildo's. Zelf had ik mijn eigen dildo's meegenomen en had mijzelf uiteraard thuis al goed gespoeld. Na een rustige start en gebruik van voldoende JLube ben ik overgegaan naar mijn grotere dildo's. Hoewel ik ook handschoenen bij me had was er helaas niemand die wilde fisten, hetgeen ik eigenlijk nog geiler vind dat dildo's.
Na wat met mijn eigen dildo's te hebben gespeelt heb ik mijzelf ook gewaagd aan de grootste dildo die vanuit Erotic Cinema was neergezet (met XXXL condoom uiteraard). Toch altijd weer een bijzonder gevoel als een ander type dildo zijn intrede doet.
Echt een reuze formaat (zelfs voor mij), maar na een korte sessie met deze dildo en applaus van de omstanders werd mij verteld dat ik had gewonnen en een dildo naar keuze mee naar huis mocht nemen. De grootste heb ik dan ook gekozen en staat nu thuis bij de verzameling. Hier kan ik nog lang plezier van hebben. Erotic cinema - bedankt!

Al met al een heerlijke avond beleefd in Erotic cinema en ik kom graag terug voor een vervolg. Ik hoop dat er dan weer zoveel liefhebbers zullen zijn. En wellicht ook mannen (of vrouwen) die het aandurven om te fisten.
Liza.TVgirl
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Contacteer:

Bericht door Liza.TVgirl »

dat was het, 'n te gekke, geilzellige avond. leuk daar over 'n verslag telezen "blankebillen". van harte gefeliciteerd met de gewonnen "BIG-TOY", ik vond 'n applausje wel op zijn plaats.

bij mijn binnenkomst half 6 waren er al veel manne zich al aan het aankleden en druk op toilet met wassende mannehanden . er werd mij gezegd door de manne, je bent net te laat schat. de zakken zijn nu leeg. dat was bale (bbbrr) dat ik te laat was. het waren heerlijke kerels. maar de avond is toch nog wel goed gekomen.smile
kwam later op die avond toch nog 1 leuke kerel weer tegen die eerder had gesproken toen op toilet(half 6) jij bruine ogen donkerhaar. jou pb is niet actief.bericht mij.xxx

liefs Liza
spontane,sexy TVgirl, strak, slank figuurtje,... op hoge stiletto naaldhakken.

*** Lach naar de wereld en de wereld lacht terug ***
lekkere pik
Geaardheid: bi
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door lekkere pik »

wat 'n geil en opwinnend, spannend Big-Toy verslag. lijkt mij ook zo spannend en geil z'n avond mee te maken.
blankebillen schreef:Gisteravond was het inderdaad een gezellige drukke avond. Natuurlijk kwam ik zelf om deel te nemen aan de contest Big Toys, met een poging om de eerste prijs te winnen. Leuk om te zien dat er veel meer liefhebbers zijn zoals ik. Naast de vele mannen die lekker aan het spelen waren met toys waren er ook zeker genoeg mannen en vrouwen die van het schouwspel kunnen genieten. Ik moet bekennen dat ik het zelf ook altijd super geil vind om te kijken. Live is dan toch net even leuker dan op het scherm.

Bij binnenkomst in de cinema stonden er al diverse dildo's klaar. Maar omdat er ook diverse stelletjes waren deze avond heb ik mijzelf eerst even opgewarmd in de hetero cinema. Een enorm geile boel met vrouwen en kerels die druk met elkaar bezig waren. De prachtige vrouw met wit vestje en tijgerprintrokje trok mijn bijzondere aandacht. Heerlijk hoe zij achter elkaar die mannenpikken verwerkte en het zaad dankbaar afnam. Ik heb mijzelf ook heerlijk laten meesleuren in het geile spel. Heerlijk haar tepels gezogen en langdurig mogen beffen om ook nog even af te sluiten met snowballing. Enfin een super ervaring, jammer dat we vergeten zijn om even gegevens uit te wisselen voor een volgende keer. Ik hoop dan ook dat jullie dit lezen mochten jullie weer eens langskomen. Ik kom beslist. :oops:

Daarna toch verder gegaan met waar ik eigenlijk voor was gekomen. Heerlijk spelen met dildo's. Zelf had ik mijn eigen dildo's meegenomen en had mijzelf uiteraard thuis al goed gespoeld. Na een rustige start en gebruik van voldoende JLube ben ik overgegaan naar mijn grotere dildo's. Hoewel ik ook handschoenen bij me had was er helaas niemand die wilde fisten, hetgeen ik eigenlijk nog geiler vind dat dildo's.
Na wat met mijn eigen dildo's te hebben gespeelt heb ik mijzelf ook gewaagd aan de grootste dildo die vanuit Erotic Cinema was neergezet (met XXXL condoom uiteraard). Toch altijd weer een bijzonder gevoel als een ander type dildo zijn intrede doet.
Echt een reuze formaat (zelfs voor mij), maar na een korte sessie met deze dildo en applaus van de omstanders werd mij verteld dat ik had gewonnen en een dildo naar keuze mee naar huis mocht nemen. De grootste heb ik dan ook gekozen en staat nu thuis bij de verzameling. Hier kan ik nog lang plezier van hebben. Erotic cinema - bedankt!

Al met al een heerlijke avond beleefd in Erotic cinema en ik kom graag terug voor een vervolg. Ik hoop dat er dan weer zoveel liefhebbers zullen zijn. En wellicht ook mannen (of vrouwen) die het aandurven om te fisten.
bi 38. kort,donkerbl.haar, ogen blauw. slank lichaam. lekkere pik van 18/5cm..
Eroticcinema H'sum
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Bijlagen
BIG TOY GRAND FINALE.jpg
Eroticcinema H'sum
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema H'sum »

De finale van de Big-Toy wordt gehouden op de maandelijkse bi-gay dag. Voor Hilversum is dat dus op de laatste woensdag van de maand. (27 mei).
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten