naaktdag 3 sept

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Gesloten
robinr
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Contacteer:

naaktdag 3 sept

Bericht door robinr »

Ik ben niet zo'n schrijver maar..... het was lekker in Hilversum vanmiddag....
Queequeg
Leeftijd: 43
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: naaktdag 3 sept

Bericht door Queequeg »

Nou en of! Was gisteren ook op de naaktdag. Ik was als één van de eersten binnen. Een jonge gast zat al lekker te rukken, ik ben meteen naast hem gaan zitten en meegedaan. Vlak daarna kwam er een prachtige lange man uit het zuiden van het land met wie ik het grootste gedeelte van de middag heb vermaakt. Man man, die heeft me helemaal opgegeild en erogene zones bij me gevonden waarvan ik niet wist dat ik ze had.

Inmiddels werd het steeds drukker en er was in het begin van de middag de meeste actie. Op een gegeven moment ging de jonge gast in de sling liggen. Hoewel er veel meer mannen waren mochten alleen ik en de man-uit-het-zuiden hem neuken. Pfoe, dat hebben we geweten. Het was echt heerlijk! De andere mannen keken met genot toe (en eerlijk gezegd vind ik het botergeil als ik ook aan andere mannen kan zitten terwijl ik aan het neuken ben). De jonge gast kwam explosief klaar. Daarna ging mijnn mede-neuker ook in dezelfde sling liggen en werd hij een heerlijke bottom. Manman, wat een kont, wat een lichaam. wat lekker!

Was een heerlijke dag. Ook veel goed geconserveerde wat oudere mannen die precies wisten wat ze moesten doen om mij en elkaar te plezieren. Leuk om te zien hoe sommige mannen verbaasd zijn dat ze door anderen zo mooi en geil worden bevonden en worden begeerd.
Het feit dat er vandaag geen vrouw binnen was zorgde ervoor dat alle mannen volle aandacht voor elkaar hadden en zich lekker lieten gaan met elkaar.

Er was ook nog een akkefietje: er was een kerel die onaangekondigd zonder condoom zijn pik in andermans kont wilde duwen. De andere gast was terecht heel erg verontwaardigd en boos. Uiteindelijk heeft het winkelpersoneel er ook mee bemoeid. Goeie actie vind ik, want respect en veiligheid moet in zo'n omgeving ook gewaarborgd zijn. Complimenten ook voor de jongen van de winkel voor zijn tussenkomst.

Rond een uur of vier werd het een stuk rustiger, uiteindelijk ben ik rond vijf uur vertrokken.

Heren, dank voor de heerlijke middag, ik kom graag weer terug op de naaktdag!
robinr
Contacteer:

Bericht door robinr »

Ik dacht je al te herkennen Q, maar wist het niet zeker. Wij hebben elkaar wel eens in Amersfoort ontmoet :)
Queequeg
Leeftijd: 43
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Queequeg »

Maar ik weet niet wie jij bent...
robinr
Contacteer:

Bericht door robinr »

eerste keer in amersfoort kwam ik vrij snel klaar in zo'n hokje, gisteren in H-sum was ik er ook vrij vroeg en heb ik je sessie met die knul in de sling heerlijk bekeken... Daarvoor, in de darkroom op het matras, heb ik je nog wat gepijpt en zo.... was lekker (moest helaas rond twee uur weer weg)
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten