Gisteren ben ik tussen 15:00 en 20:15 in de cinema geweest. Er waren al wat mensen te vinden in de 'huiskamer', hetero zaal en gay zaal. Ik liep verder de dark room in en een kennis was bezig iemand via de glory hole te verwennen met een pijpsessie. Die persoon kwam klaar en een andere persoon kwam daarvoor in de plaats.
Na de sessie(s) ging ik met de kennis op bed zitten, daar bij de gloryholes, om bij te kletsen/elkaar weer op de hoogte houden betreffende onze activiteiten/bezoek(jes) in de cinema.
Op de bank in de 'huiskamer' was een oude man in gesprek met een andere man, terwijl hij de andere man zn 'fluit' bespeelde.

Mn kennis op zn beurt ging de gay zaal binnen en deed enkele pijpsessies met een gozer aldaar.

Ik ging de darkroom in en ben aan een pijpsessie met een Braziliaan begonnen, waardoor hij mij daarna op zn Braziliaans bereed.

Nadat wij klaar waren met onze eigen sessies, namen mn kennis en ik een 'koffie pauze' en deden ons te goed aan de cappuchino, in de 'huiskamer'.

Een grote man met baard kwam binnen en ging de gay zaal in. Mn kennis en ik zaten te flirten met de Braziliaan. Vervolgens ging de kennis en de Braziliaan de dark room in en zijn begonnen aan een pijp- en neuksessie. Bevredigd en met een glimlach op zn gezicht ging de Braziliaan vervolgens weg.

Wat later ging de grote man met baard en ik de dark room in en ik verwende hem met een pijpsessie. De kennis kwam de dark room in en ik wenkte hem om erbij te komen en zo gingen we verder als een drie-eenheid op het bed, eindigend met een neuksessie.

Mn kennis ging weg en niet veel later ging ik zelf ook weer op weg naar huis.
Al met al een leuke middag/avond.
Tot gauw maar weer