Verslag 30e, pijprondje!

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Gesloten
Klaarkomexpert
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Verslag 30e, pijprondje!

Bericht door Klaarkomexpert »

Hier mijn verslag van dinsdag de 30e.. Hopelijk kunnen jullie met mij meegenieten....

Vanaf het moment dat ik wakker werd en ik nog maar een paar uur verwijderd was van stijve pikken in mijn mond, was ik al behoorlijk geil.
Onder de douche mij lekker geschoren en alvast wat lopen spelen met mijn eigen lul. Daarna een lekker geil stringetje aangedaan! Fluoriserend en met dunne bandjes. Deze deed ik opzettelijk een beetje boven mijn broek en ben vervolgens door de stad gaan wandelen... Super spannend want mensen hebben zeker gezien dat ik een mini string droeg. Heerlijk strak gevoel langs mijn ballen en de veter die over mijn strakke kontje zat voelde ook erg lekker. Helaas was ik iets later in de EC en heb ik dus Zaadbeest gemist! Helaas want ik had begrepen dat hij al drie pikken voor mij had leeg gezogen! (volgende keer samen?)

Aangekomen in de EC, mij direct uitgekleed en een lekker strak en glad shirtje aangedaan. Uiteraard droeg ik mijn strakke fluoriderende string nog.. Te klein om mijn inmiddels stijve pik te verdekken... In de grote ruimte zag ik meteen mijn eerste target! Een lekkere stijve pik stond al voor mij klaar en direct ging ik op mijn knietjes! Heerlijk om die geile worst in mijn mond te nemen, ik voelde dat hij goed in mijn keel gleed en dat de pik nog harder werd.. Heel snel voelde ik al dat meneer ging komen en ik bleef gulzig zuigen. God wat wilde ik graag zaad in mij! Mijn hele lichaam smeekte er om.
Ik bleef zuigen en trekken totdat de pik lekker in mijn mond kwam! Helaas waren het maar een paar druppen zaad.. Kennelijk was Zaadbeest mij voor geweest en was de grote lading al in zijn keel beland.. Toch, de eerste druppels sperma waren fijn, maar ik wilde meer...
Op dat moment wat rond gewandeld door de EC, maar eigenlijk niemand die even relaxt een praatje maakt. Waarschijnlijk heeft iedereen behoorlijk de zenuwen en was het daarom erg stil. Ik wist wel dat ik bekeken werd en daarom ben ik maar even op het grote bed gaan liggen. Mijn harde lul in mijn hand genomen en even lekker liggen edgen.. Daarna in de bioscoop gaan zitten.. De eerste vent kwam al snel naast mij staan.. God wat een lekkere grote lul had ie.. Na wat stille hints kreeg meneer door dat hij zijn pik in mijn mondje mocht stoppen.. Ik ging er voor! Dit keer wilde ik echt een sperma douche! Laat dat zaad maar vloeien.. Spuit mij onder... Please laat die warme klodders aub in mijn gezicht belanden, waren mijn gedachten.. Ik hoefde niet lang te wachten, na ongeveer 1 minuut zuigen, begon hij zichzelf af te trekken en richte hij zijn kanon op mijn gezicht. Ik hield netjes mijn mondje open en stak mijn tong uit als een roos van een dartbord. Hier moet je richten dacht ik! Lang hoefde ik niet te wachten.. Ik kreeg een flinke lading zaad en omdat ik het zag aankomen kon ik precies op het moment van de ontlading mijn mond om zijn eikel zetten. Hierdoor kwamen de eerste klodders zaad diep in mijn keel! Zo hard dat ik er bijna van moest kokken. Heerlijk gevoel! De rest van zijn zaad kwam op mijn gezicht.. God wat was dat lekker!
Mijn keiharde lul bewerkte ik ondertussen met mijn rechterhand.. Heerlijk!
Helaas was het vervolgens erg lang wachten voordat de volgende harde pik zich aanbood.. Dit keer in de gloryhole. Ook daar kreeg ik het voor elkaar om de onbekende pik snel leeg te zuigen. (kennelijk heb ik talent) Binnen 1 minuut kreeg ik de volgende lading zaad in mijn mondje!

In de bioszaal heb ik mijzelf vervolgens heerlijk klaar getrokken... En spoot ik zelfs een druppel zaad op mijn eigen kin.. Heerlijk!

Helaas is mijn wens niet uitgekomen.. De wens dat er meerdere mannen voor me staan en dat ik word ondergespoten als een echte bukakke slet! Graag, een volgende keer!

Tot snel in de EC
Frinz
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Verslag 30e, pijprondje!

Bericht door Frinz »

Leuk om je verslag te lezen!
En fijn dat ik je heb laten kokken met mijn stralen vers zaad in je keel.
driekeerpotent
Leeftijd: 54
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door driekeerpotent »

als je weer eens gaat wil ik graag dat laatste doen jou leeg trekken en dan kijken of je nog verder spuit.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Eroticcinema H'sum
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Beste klaarkomexpert

Bij deze willen we jou feliciteren met het door jou geschreven spannende verslag van de maand SEPTEMBER

Jouw verslag is verkozen tot het spannendste verslag van de maand SEPTEMBER en zal daardoor
te lezen zijn in al onze filialen en uitgelicht worden op onze website .

Wij hebben je een e-mail gestuurd en bij deze kun je in HET FILIAAL HILVERSUM je cadeaucheque T.w.v € 15,- ophalen .

Eroticcinema Team
wilbifun
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door wilbifun »

Helaas, ik was er de dag ervoor en heb toen op nudisten dag een lekkere middag gehad.

Geef even een berichtje als je weer gaat. Ik ben altijd intiem geschoren en ben gek op pijpen en gepijpt worden en zal jou stijve pik ook zeker laten klaarkomen.
Ondernemende kinky Bi man.
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast