Bottomteef 19 aug. in Eroticcinema Hilversum

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Bottomteef
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 aug 2010 20:58
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bottomteef 19 aug. in Eroticcinema Hilversum

Bericht door Bottomteef »

Donderdag 19 aug. ben ik voor de eerste keer in de cinema in Hilversum. Ik ben een spermageile bottomteef, gek op gulzig en deep-throat (leeg)pijpen, lulsap slikken, rim ook graag een schone mooie kont en als ik goed geneukt word door meerdere mannen tussen 18 en ca. 50 jaar, is mijn dag goed! Ik ben bi, 48 jaar, gbbs, goed verzorgd, schoon, ben zeker niet onaantrekkelijk, 1.78 m. en 77 kilo, ben licht behaard en heb een mooie kont en mooie mannenkut die gespoeld is, strak en glad geschoren, heb heel grote tepels. Jullie mogen mij dus ook lekker mijn hongerige en dorstige kutje vullen met schone niet te kleine keiharde lullen. Van kinky vrouwen ben ik ook niet afkerig en ben heel graag de groeps-slet. Ik zal een zwarte jog-strap dragen en een donker kinky topje met mijn kleine tieten er uit met grote geile gevoelige tepels. Ik zal er zijn vanaf ca. 15.00 uur en tot ca. 20.00 uur. Als er al mannen zijn die zich willen aanmelden, zie ik dat graag, maar komen doe ik in ieder geval. Tot donderdag 19 augustus en groeten van de bottomteef.
john32
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 nov 2009 22:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Bottomteef 19 aug. in Eroticcinema Hilversum

Bericht door john32 »

Ik was vanmiddag rond 16.15 in de Cinema, er liepen alleen mannen rond met hun jas nog op de arm, die wilden duidelijk zo weg.

Geen bottomteef gezien :(
putain
Berichten: 63
Lid geworden op: 01 nov 2009 14:07
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Locatie: gorinchem
Contacteer:

Re: Bottomteef 19 aug. in Eroticcinema Hilversum

Bericht door putain »

ik meen dat je een faker kan herkennen aan de datum van inschrijving. Is dat kort voor of op de dag dat de oproep is geplaatst dan is het risico op een faker levensgroot.
Wanneer is de bottomteef ingeschreven?
bottom met twee openingen beschikbaar
Bottomteef
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 aug 2010 20:58
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Bottomteef 19 aug. in Eroticcinema Hilversum

Bericht door Bottomteef »

"Putain" is een gigantische bedrieger en leugenaar, kijk maar op de site, forum, van Marilyn sexshop aan de Larense weg !! Hij schreef daar dat hij zou komen als bottomteef (gebruikte opeens dezelde nick-name als ik) Hij zou pijpen en neukbaar zijn. Maar....ach, hij kwam niet, schreef hij, want hij kon geen e-mails lezen. Wat een gore leugenaar en dan mij zwart maken. Nee, hij kan geen concurrentie gebruiken in Hilversum, wil zelf louter en alleen een bottomteef zijn. Wat een leugenachige, fakende eilkel !! Maar ik kom binnenkort wel, mijn auto doet het volgende week weer, staat in de garage. Ik ben trouwens al langer ingeschreven hier en niet pas zoals liegende en stemmingmakende "putain" (is frans voor: hoer) schreef. Tot binnenkort: afz. bottomteef.
putain
Berichten: 63
Lid geworden op: 01 nov 2009 14:07
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Locatie: gorinchem
Contacteer:

Re: Bottomteef 19 aug. in Eroticcinema Hilversum

Bericht door putain »

zo bottomteef je durft nogal.
Allereerst: lezen is een kunst die jij blijkbaar niet beheerst.
Als je een beetje had kunnen lezen dan had je gezien dat ik helder had aangegeven dat ik alleen zou komen als er belangstelling was en die belangstelling was er blijkbaar niet. Op de dag dat ik er had willen zijn kon ik geen mails lezen (gaat een beetje moeilijk onderweg) en dat schreef ik dus ook en ik schreef dus ook de dag tevoren heel helder dat ik niet zou komen.
En zo hoort het ook: als je meldt dat je komt dan meldt je je ook netjes af als er onverhoopt iets tussen komt of als je dus gewoon niet komt.
Dat is heel makkelijk en dan hoef je je niet te verliezen in smoezen zoals mijn auto startte niet of meer van dergelijke verhalen.
En o ja: ik had er netjes mijn naam (putain) bij gezet en vermeld dat ik een bottom teef ben (los van elkaar geschreven) en ik schreef dus niet dat ik bottomteef (aan elkaar geschreven) heet. Iedereen met een beetje verstand dat het niveau van een garnaal ontstijgt snapt dat maar jij klaarblijkelijk niet. Ik snap daardoor ook heel goed dat je je verliest in allerlei goedkope scheldwoorden.
Moraal van het verhaal: doe normaal en houd je fatsoen.
bottom met twee openingen beschikbaar
Bottomteef
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 aug 2010 20:58
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Putain schrijft alleen maar.....

Bericht door Bottomteef »

Ook uit zijn berichten bij Marilyn blijkt, dat putain alleen maar schrijft op forums en niet komt; hij dekt zich van te voren zich in. Slap, hoor, jezelf serieus voordoen en niet of beter gezegd: nooit komen. Als hij nu eens gewoon komt en afwacht wat er te doen is, wat er gebeurt. Hj zou moeten weten (en hij weet dat ook wel!) dat de meeste mannen die er komen, klanten dus, ook dit forum van de zaak in Hilversum niet bekijken. Stel dat de zaak alleen of vooral afhanklijk zou zijn van bezoekers van het forum die dan alleen zouden komen als er genoeg geiligheid van te voren zou worden aangekondigd! De meeste mannen komen gewoon binnen lopen zonder een forum te hebben bekeken. En dat is maar goed ook, anders zou het een stille bedoeling zijn. Maar gelukkig gebeuren de meeste geile avonturen NIET met, door en tussen mannen die het forum als leidraad hebben genomen ! Maar dat begrijpt putain niet, of wel. Hij denkt dat iedereen achterlijk is, zoals hij. Putain is een soort droge (drooggeilende) "schrijver": wie schrijft die blijft, ja, blijft weg, zoals hij ! En hij denkt mensen te kunnen imponeren en vertrouwen te kunnen geven met zijn mooie leuterverhalen; je valt door de mand, pute ! Het snijdt allemaal geen hout !
pavus1
Berichten: 112
Lid geworden op: 08 aug 2009 13:12
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Re: Bottomteef 19 aug. in Eroticcinema Hilversum

Bericht door pavus1 »

He boys,

Kan het even wat minder?
Zullen we afspreken dat we iedereen gewoon fatsoenlijk behandelen! Dat jullie geen vrienden worden is iedereen nu wel duidelijk, maar misbruik het forum niet voor deze onzin.

Alvast hartelijk bedankt namens alle lezers.

Groetjes
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten