Bij binnenkomst in de cinema stonden er al diverse dildo's klaar. Maar omdat er ook diverse stelletjes waren deze avond heb ik mijzelf eerst even opgewarmd in de hetero cinema. Een enorm geile boel met vrouwen en kerels die druk met elkaar bezig waren. De prachtige vrouw met wit vestje en tijgerprintrokje trok mijn bijzondere aandacht. Heerlijk hoe zij achter elkaar die mannenpikken verwerkte en het zaad dankbaar afnam. Ik heb mijzelf ook heerlijk laten meesleuren in het geile spel. Heerlijk haar tepels gezogen en langdurig mogen beffen om ook nog even af te sluiten met snowballing. Enfin een super ervaring, jammer dat we vergeten zijn om even gegevens uit te wisselen voor een volgende keer. Ik hoop dan ook dat jullie dit lezen mochten jullie weer eens langskomen. Ik kom beslist.

Daarna toch verder gegaan met waar ik eigenlijk voor was gekomen. Heerlijk spelen met dildo's. Zelf had ik mijn eigen dildo's meegenomen en had mijzelf uiteraard thuis al goed gespoeld. Na een rustige start en gebruik van voldoende JLube ben ik overgegaan naar mijn grotere dildo's. Hoewel ik ook handschoenen bij me had was er helaas niemand die wilde fisten, hetgeen ik eigenlijk nog geiler vind dat dildo's.
Na wat met mijn eigen dildo's te hebben gespeelt heb ik mijzelf ook gewaagd aan de grootste dildo die vanuit Erotic Cinema was neergezet (met XXXL condoom uiteraard). Toch altijd weer een bijzonder gevoel als een ander type dildo zijn intrede doet.
Echt een reuze formaat (zelfs voor mij), maar na een korte sessie met deze dildo en applaus van de omstanders werd mij verteld dat ik had gewonnen en een dildo naar keuze mee naar huis mocht nemen. De grootste heb ik dan ook gekozen en staat nu thuis bij de verzameling. Hier kan ik nog lang plezier van hebben. Erotic cinema - bedankt!
Al met al een heerlijke avond beleefd in Erotic cinema en ik kom graag terug voor een vervolg. Ik hoop dat er dan weer zoveel liefhebbers zullen zijn. En wellicht ook mannen (of vrouwen) die het aandurven om te fisten.