Gistermiddag rond 16:00-16:30 kwam ik binnen was opa en oma lekker bezig in de heterozaal. Tegelijkertijd was er een pijpsessie gaande in de gay zaal.
Opa en oma zetten hun activiteiten voort in de darkroom; oma lekker in de sling met in elk hand een lid...

Even later zat ik in de homo zaal met een student en een man aan een geile pijpsessie.

Vervolgens ging de student en ik naar de darkroom om verder te gaan met de pijpsessie. Een derde man kwam erbij en 'schuif' lekker aan in de bek van de student, terwijl ik de student aan het verwennen was met mn mond.
Na de sessie werd het tijd voor een bakje koffie/cappuchino, in de homo zaal. We werden weer heerlijk geil en begonnen aan een nieuwe pijpsessie. Een Afrikaanse jongeman kwam erbijzitten en zo ontstond er een threesome, wat eindigde in een lekkere neuksessie(met de student).

Het werd een beetje rustig, en zo kon ik weer even genieten van mijn 'koffie-pauze' in de homo zaal.
Later in de avond kwam er weer vers 'vlees'

Een beer van een kerel(jongeman) zat in de homo zaal en ik ging schuin achter hem zitten. Er werden steelse blikken heen en weer gegeven en er onstond een klik. Ik ging naar hem toe, ging door mijn knieen en gaf hem een pijpsessie.
Als een ervaren cowboy ging hij lekker tekeer en heeft hij mij een goede neuksessie gegeven.
Het was weer een vruchtbare middag/avond

Tot de volgende sessie(s)