pijp/neuksessies bij de gloryholes

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Gesloten
El Tiburon
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

pijp/neuksessies bij de gloryholes

Bericht door El Tiburon »

Beste mensen,

13:15 kwam ik binnen en ging ik me verkleden in een fetish lak onderbroekje( super geil) -dankjewel Cora- 8-) en beneden aangekomen om mn locker te vinden was een man een vrouw een neuksessie aan het verlenen op het bed bij de cabines. Verder werd een man in de sling goed doorgepaald door een andere man.

En op het bed werd een andere vrouw(met wie ik even later mee kennismaakte) lekker genomen door een man.

Ikzelf ging bij het schotje/gloryhole op mn knieen op zo'n biechtplankje en vervolgens was ik pijpsessies aan het geven, heerlijk :D

Daarna ging ik naar de gay zaal, waar niet veel later een man(die ik eerder een pijpsessie gaf ) naast me ging zitten met zijn paal fier omhoog. Ik vroeg of hij mij wil neuken. Natuurlijk, als je een condoom hebt. En die heb, in mijn schoudertasje en zo deed ik het condoom om zijn leuter en werd ik heerlijk gepaald. Er was natuurlijk publiek bij en dat maakt het nog geiler.

Terug naar de gloryholes/schotje maakte ik kennis met lekker sletje, wat een leuke meid, we hebben gelijk een klik en gingen dan ook spontaan op onze knieen om meer pijpsessies te geven. Een andere man ging naast lekker sletje op zn knieen om iemand te pijpen.
Het was drie op een rij :)

En weer werd ik gepaald door dezelfde man van de gayzaal, lekker :D

Lekker sletje was ook heerlijk bezig geweest met een aantal pijp/neuksessies :D

Opa en oma kwamen ook nog even langs en het feestje ging verder in de heterozaal waar oma veel 'aanspraak' heeft gehad ;)

Later in de namiddag/vooravond werd het wat rustiger, maar niet voor lekker sletje en voor oma en opa, die gingen elk heerlijk tekeer.

Het was weer een vruchtbare middag/avond. En lekker sletje het was gezellig ;) ;) ;)

Tot de volgende keer ;)
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten