Bi-Gay Themadag 28 Juni, Wie komt?

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
youngdick23
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bi-Gay Themadag 28 Juni, Wie komt?

Bericht door youngdick23 »

Wat is het toch geil zomers weer.. Ik ben al een tijdje van plan om een keer langs te komen. Merk dat ik nogal bi-schierig ben. Toch vind ik het behoorlijk spannend zo als 23-jarige knul.

Het lijkt me zo heerlijk om me te laten pijpen/aftrekken door bij voorkeur een Tv-dame. Als ik er aan denk krijg ik alweer een bobbeltje in me broekje. Lijkt me ook geil om zelf een man of tv-dame de pijpen en aftetrekken.

Vorige week was ik al een week niet klaargekomen door alle drukte met school. In mijn slaap droomde ik dat ik werd gepijpt door een Tv-dame terwijl ik haar heerlijke slipje in mijn mond had. Ze wilde mijn sperma in haar warme mondje hebben. Ooowww wat werd ik geil. Toen droomde ik dat ik haar mondje helemaal volspoot. Op dat moment werd ik wakker en voelde me helemaal ontladen. Langszaam streelde ik met mijn hand in mijn boxertje. Ik schrok, want het voelde helemaal nat. Ik had zojuist een natte droom gehad.

Nu weet ik het zeker, dit wil ik in het echt meemaken. Ben daarom van plan om volgende week (langs) te komen. Zijn er toevallig al tv-dames die volgende week gaan en mij kunnen helpen bij de eerste keer en met mijn dromen...

Hoor graag van jullie wanneer je komt, dan kom ik ook:P

Zie dat er woensdag 28 juni een Bi-Gay themadag is:P Komen hier nog Tv-dames of geile mannen:P Laat even een bericht achter, dan zien we elkaar misschien snel :D
bi-shy
Geaardheid: bi
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Bi-Gay Themadag 28 Juni, Wie komt?

Bericht door bi-shy »

Hallo allemaal ik zou graag willen weten wat er allemaal zo een beetje gebeurt op dit soort dagen.
En zou graag de regels en/of de do or don'ts uitgelegd willen weten.
En waar op te letten qua signalen enzo.
Bij voorbaat dank.
Peter
Arend
Geaardheid: homo
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Bi-Gay Themadag 28 Juni, Wie komt?

Bericht door Arend »

De belangrijkste regel is: nee is nee. Degene tegen wie het gezegd wordt moet gewoon stoppen.
Wil je geen contact met iemand die jou aanspreekt, gewoon nee zeggen.
Als iemand je pik gaat staan te bevoelen, en jij wilt dat niet, dan gewoon nee zeggen, en de ander moet er mee stoppen.

Do it: (bijna) alles
Don't: verder gaan als er nee tegen je wordt gezegd.
Eén van de signalen die er worden gegeven: iemand wil jou en hoe gaat daarvoor óf uitnodigend voor je staan, óf hij begint je pik of anus te bevoelen en later masseren.
Don't: zich ergens voor schamen, want daar zijn geen redenen voor.
ik ben slankgebouwd, gay, bdsm-slaaf/bottom.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten