Hoi Hoi
Ik was zaterdag 11-6-11 in ec in hilversum ik heb daar voor het eerst een goede ervaring gehad met een man.
Het was zo lekker dat ik me zelf ook beetje liet gaan ik dacht dat ik daar geen gevoelens voor had maar met deze gene was het zo lekker zoals hij me pijpte en heb hem zelfs ook volgens mij ook wel lekker gepijpt nam zijn lul ff helemaal in me mond. Maar omdat ik nog nooit zover met een man was gegaan was het wat tekort voor hem denk ik hij kwam op gegeven moment lekker tegen me rug aan staan dat ik eraan dacht om hem in me kont te laten gaan had er wel behoefte naar maar gebeurte achteraf jammer genoeg niet. Het zoenen was ook buitengewoon lekker. Ben ook voor het eerst klaar gekomen terwijl een man me lekker aftrok voor herhaling vatbaar.
Dus daarom vraag ik dit.
Als de gene dit leest stuur me een pb dan maken we het lekker af ik wil je in me ontvangen en als je wil mag je mij in je ontvangen anaal bedoel ik daar mee uiteraard ik wil dit heel graag mee maken kijken of ik toch bi ben denk het vermoedelijk wel dat ik het ben.
Dus de gene die het was wil ik een keer mee afsprekken leifst buiten ec omdat ik eerst een keer wil meemaken prive zonder pottekijkers.
TRouwens zal wel regelmatig nog koomen in ec om dan te hopen dat er gewillige dames komenwant dat vind ik ook lekker
groetjes genieter
zoekt man van zaterdag
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: zoekt man van zaterdag
Ik was die man...
Ik heb je een pb gestuurd, hopelijk heb je dat ontvangen. Laat anders even weten, dan kan ik het opnieuw sturen.
Ik heb je een pb gestuurd, hopelijk heb je dat ontvangen. Laat anders even weten, dan kan ik het opnieuw sturen.
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: zoekt man van zaterdag
Was heel euk zaterdag11-06-2011 en bijna zeker weten heeft de man Jose me een pb gestuurd en ik hem uiter aard een pb ook terug gestuurd maar nu hoor ik niks meer. Want uieraaed wil ik het een vervolg geven. Jose reageer nog een keer en vertel hoe we begomen eerste stukje daarna vertel ik jou ok wat er daarna gebeurde zodat jij ook weet dat ik de gene ben. Ik zal graag met je wat afspreken morgen vrijdag of zondag zodat we het af kunen maken.
Ik wil het eerst buiten de ec om doen omdat het voor mij nieuw is als het me bevalt ga ik het ook bij de ec doen.
Ec blijf ik uieraard regelmatig bezoeken want het bevalt me goed.
Maar dit nieuwe wil ik eerst liever samen doen zonder dat ik andere erom heen heb
Groetjes Genieter
Ik wil het eerst buiten de ec om doen omdat het voor mij nieuw is als het me bevalt ga ik het ook bij de ec doen.
Ec blijf ik uieraard regelmatig bezoeken want het bevalt me goed.
Maar dit nieuwe wil ik eerst liever samen doen zonder dat ik andere erom heen heb
Groetjes Genieter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten