Travoslet Coby 4-10 in Eroticcinema Hilversum

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
TravosletCoby
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 dec 2008 22:09
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 99
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Tokio
Contacteer:

Travoslet Coby 4-10 in Eroticcinema Hilversum

Bericht door TravosletCoby »

Hallo beste mensen! Ik was gisteren 12-9 een poos en onverwacht voor het eerst in de cinema in Hilversum als travoslet en dat is mij wat inrichting en mogelijkheden voor mij als travo-teef zeer goed bevallen. Ook de verwelkoming, uitleg etc. door de mevrouw achter de kassa, de verkoopster, beviel mij zeer goed. De inrichting is erg mooi, schoon en spannend met ook nog een speelruimte met sling, kruis, gynaecologenstoel en een groot sexbed. Ook in de overige ruimtes veel comfort: mooie banken, films te zien, gloryholes, 2 filmzalen, een soort huiskamer met 2 banken, film en nog een sexbed, 2 toiletten, doucheruimte, gratis koffie/thee en gratis te gebruiken lockers (inworp 1 of 2 euro maar dat krijg je terug) Veel plekken zijn heerlijk voor mij geschikt om op mijn knietjes doggy-style genomen te worden! Maar ik houd van meer dan alleen dat......Kijk eens op: http://www.xhamster.com/user/TravosletCoby (T en C met hoofdletters) Daar staat meer info vermeld door/over mij en zeer veel, mooie, kinky, geile, persoonlijke foto's van mij waaronder ook een 19-tal met goedkeuring van de zaak gisteren 12-9 zelf genomen m.b.v. de zelfontspanner. Op 4 oktober is er in Eroticcinema in Hilversum een tranny-day met gemengd publiek: zie hun agenda. Als er belangstelling voor mij is voor 4-10 en/of je hebt serieuze vragen, schroom niet om dat kenbaar te maken, maar komen op 4 oktober van 14.00 tot 21.00 uur doe ik toch. Groetjes van Travoslet Coby.
TravosletCoby
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 dec 2008 22:09
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 99
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Tokio
Contacteer:

Re: Travoslet Coby 4-10 in Eroticcinema Hilversum

Bericht door TravosletCoby »

Oke bertzotra, op zich heel geil, ben ik zeker voor in, maar stuur me dan maar eerst eens een of meer pics van je lijf en lid(je) naar mijn e-mailadres dat je inmiddels natuurlijk wel gevonden hebt op xhamster.com en dan zal ik eens beoordelen of dat lid(je) van jou mogelijk aan mijn eisen zou kunnen voldoen. En...ik bepaal wat ik doe en met wie. Groetjes van Coby.
TravosletCoby
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 dec 2008 22:09
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 99
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Tokio
Contacteer:

Re: Travoslet Coby 4-10 in Eroticcinema Hilversum

Bericht door TravosletCoby »

Ja, ja bertje, je brengt het amusant, heel plaisant, hoor! De vergelijking met een ander lid ontgaat me, want van geen van beide dingetjes heb ik foto's gezien. Welnu bluffertje, kom maar op 4 oktober met je fluitje en verras me of maakt me aan het huilen van verdriet en dan maar hopen dat er voldoende ander goed, hard vleeswaar voor me is. Op 4 oktober is het werelddierendag, dus ook in Nederland, maar dat wil in het geheel niet zeggen, dat ik dan in Hilversum op hondepikkies zit te wachten; het hoeven ook geen paardelullen te zijn - oh, nu ben ik opeens grof - wel graag graag vanaf 14 echte cm's tot ca. 23 cm lengte en tot 5 cm doorsnede: niet in omvang!! Ja, tante Coby kan wat hebben hoor, en dat is geen grap!! Kusje van Coby, the only real horny tranny ! (hm!)
TravosletCoby
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 dec 2008 22:09
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 99
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Tokio
Contacteer:

Re: Travoslet Coby 4-10 in Eroticcinema Hilversum

Bericht door TravosletCoby »

Amai bertje ! Ik ga het een beetje eng vinden. Ik vrees, dat je wellicht echt een flinke, keiharde knots hebt en dat ik die niet kan verwerken in mijn desondanks zeer geoefende, diepe, gulzige, dorstige travo-pijpmond en idem travo-kutje. Stel dat ik je knots niet kan hebben??!! Oh hemel!! En ik houd zo van grote, harde palen !! Maar kleinere maten zijn ook zeer welkom, zolang ze mij in ieder geval maar in keiharde toestand worden aangeboden!! Ik ga van te voren mijn schone travo-kut maar weer eerst thuis oprekken kort voordat ik 4 oktober naar Erocticcinema in Hilversum vertrek, met diverse maten vibrators en mooie, grote kunstlullen, waaronder een zwarte, net een echte negerlul: lekkerrrrr!!! Maar ik heb liever een of meer echte!! Maar bertje, lees mijn profiel bij x.hamsterr.com er (nog) eens op na: ik heb wat toegevoegd en ik denk dat het je wel zal aanspreken..... (Hint: waaraan neem je een hond mee uit wandelen?) Groetjes van Travoslet Coby.
TravosletCoby
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 dec 2008 22:09
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 99
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Tokio
Contacteer:

Re: Travoslet Coby 4-10 in Eroticcinema Hilversum

Bericht door TravosletCoby »

Bertje, voor alle duidelijkheid: ik pijp je met condoom en neuken mag je ook als je het rustig aan doet maar ook met condoom. En zoals je al weet: ik bepaal wat ik doe en met wie. Dit is mijn laaste bericht aan je, het wordt nu te veel, tot ziens. Groet van Coby.
chance22
Berichten: 413
Lid geworden op: 16 mar 2009 17:07
Contacteer:

Re: Travoslet Coby 4-10 in Eroticcinema Hilversum

Bericht door chance22 »

kom nou maar gewoon en als ik zo tussen de regels door lees is coby heus op tijd!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Sam Ferrer
Berichten: 437
Lid geworden op: 14 mei 2009 22:53
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Locatie: midden Nederland
Contacteer:

Re: Travoslet Coby 4-10 in Eroticcinema Hilversum

Bericht door Sam Ferrer »

Coby,

vertel je ons je leukste en/of geilste ervaringen?

Sam
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten