Naakt dag, mannelijke pijpslet voor iedereen.

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
ruud jansen
Berichten: 51
Lid geworden op: 27 jun 2018 11:36
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Naakt dag, mannelijke pijpslet voor iedereen.

Bericht door ruud jansen »

Ik neem op de naakt dag een mannelijke pijpslet mee, deze pijpslet zal geblinddoekt zijn en weet niet wie hij pijpt.
Hij wil zo veel mogelijk pikken pijpen, waarbij je mag klaarkomen in zijn mond of over gezicht. :o :o
Ook is deze mannelijke slet neuk baar :) :) :)

Ik zie er toe dat het neuken met condoom gebeurd, en neem de pijpslet mee door de cinema.
Dus als je wat wil van de slet laat het me weten, via dit form, of in de cinema.

Ik hoop dat veel mannen gebruik gaan maken van deze mannelijke pijp en neuk slet.
We zijn er rond 13.30 uur.

gr Ruud.
latexlover
Berichten: 197
Lid geworden op: 23 jun 2010 00:07
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Naakt dag, mannelijke pijpslet voor iedereen.

Bericht door latexlover »

Tijd voor een verslagje.
Via een andere site kwam ik contact met Ruud. Hij wist van mijn fantasie af waarbij ik geblinddekt gemaskerd voor velen beschikbaar zou zijn. Ruud mag zelf ook graag geblinddoekt zijn en weet dus hoe het is. Hoewel altijd spannend voelde ik aan dat het goed zat en ik heb geen spijt.

Om 13 uur hadden we afsgesproken in de cinema. Daar aangekomen kreeg ik de opdracht om me beneden uit te kleden en hij zou voor me afrekenen. Dat idee vond ik ook al opwindend.
Het was flink druk beneden en de zenuwen gierden door mijn keel. Ik was naakt en deed mijn latex masker met blinddoek om. En daarbij een collar met een lijn zodat ik meegevoerd kon worden. Al gauw kwam mijn begeleider die voorstelde me mee te nemen naar de cinema.
Hij riep daar om: ik heb een slet meegenomen die er is voor gebruik door jullie. Ik zie toe op goed en veilig gebruik. Ik kon helemaal niks zien maar er werd heen en weer geschuifeld en al snel had ik een pik in mijn mond en handen. Dat hebben we nog een aantal keer afgewisseld. Man wat waren jullie heerlijk schoon en hard. Tijd om naar de darkroom te gaan. Aan de lijn werd ik meegevoerd en ook daar was het druk. Er werd zo te horen al goed geneukt maar ondanks dat waren er genoeg die mijn mond wilden nemen. Ik pijpte een man of 3 schat ik zo waarna we verplaatsten.
En dan voel je de warmte van een eerste zaadlozing tegen je aan. Hmmm zo geil. Het idee dat je daar machteloos zit, met klodders zaad op je maakte me een gewillig lustobject. En niet veel later spoot ook iemand anders tegen mijn masker aan. Daar zat ik dan. Zaad op mijn schouder zaad op mijn gezicht en dan is er nog een geile grote harde pik in je mond.
Ik werd aangemoedigd om door te gaan maar dat had ik niet echt nodig. Ik heb mijn best gedaan diep te komen en ik werd na enige tijd beloond met de allergrootste denkbare zaadlozing vol op mijn masker in het gezicht. Dat voelde geweldig. Zo geil, zo vernederend. Ik moest nu echt even bijkomen. Het valt niet mee zo lang met de mond open genomen te worden.

Ik kom graag nog eens voor herhaling waarbij ik ook vastgebonden zal worden. Ik mag ook (safe) geneukt worden. Dat is dan ook mijn droom voor de volgende keer: machteloos van twee kanten genomen worden.

Mannen, ik weet niet hoeveel, bedankt en graag tot ziens
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten