bi-bottomslet 4 TOPS

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
richardhallo2
Berichten: 90
Lid geworden op: 30 nov 2008 10:58
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: thuis
Contacteer:

bi-bottomslet 4 TOPS

Bericht door richardhallo2 »

hoi geilaards,

Vanmiddag ga ik naar Hsum. Ben op zoek naar leuke mannen (en vrouwen) voor geile sex. Ben wat onderdanig en zoek niet snel de eerste toenadering, maar kan een grote pik meestal niet met rust laten. Hou van TOPS die me langdurig neuken terwijl er pikken in mijn mond geduwd worden. Maar eigenlijk is alles OK: FF, GB, anal play, spelen met mijn grote dildo's,bukkake, facials. Ben ik iets vergeten?? LOL!!
Wel alles open en bloot, daarom is erotica ook zo fijn. Alles is er te zien, heerlijke bankjes, grote bedden en een sling waar iedereen om heen kan staan.
Vanmiddag ben ik natuurlijk helemaal naakt op paar geile sportkousen na, waarschijnlijk iets roze.
Je bent meer dan welkom als je FRIS en FRUITIG bent (deo en douche zijn een kleine moeite) en NEE is NEE! Pijpen zc en neuken mc. Slikken, JA!!
Tot vanmiddag, zo tussen 13 en 14 tot ???

Groeten bi-bottomslet 4 TOPS
Bi bottom, beschikkbaar voor TOPS, GB, anaal, bukkake geven en nemen, dames met grote VBD, laat me weten als je (over me heen) wilt (klaar)komen. Geen woorden maar daden!! NEE is NEE!! En natuurlijk alleen als je FRIS en fruitig bent, DEO!!
richardhallo2
Berichten: 90
Lid geworden op: 30 nov 2008 10:58
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: thuis
Contacteer:

Re: bi-bottomslet 4 TOPS

Bericht door richardhallo2 »

hoi,

Gisteren was een heerlijke dag!
Lag in de sling en drie mannen spoten hun lading sperma over mijn buik en borst.Heb het heerlijk laten drogen.
Daarna een man klaar gepijpt door een gloryhole. Totdat hij klaar kwam. Hij spoot mijn mondje vol. Was wel schattig dat hij me nog even waarschuwde.
Tenslotte bij de sling nog een heerlijk pik gepijpt. De heerlijke kerel spoot zijn heerlijke warme zaad over mijn hoofd en in mijn gezicht. Ook dat heb ik daar lekker laten dragen.
En dat allemaal voor het 3 uur was!!! Heerlijke geile mannen, BEDANKT!!
Binnenkort ben ik er weer. IK laat het jullie weten.

xxx
Bi bottom, beschikkbaar voor TOPS, GB, anaal, bukkake geven en nemen, dames met grote VBD, laat me weten als je (over me heen) wilt (klaar)komen. Geen woorden maar daden!! NEE is NEE!! En natuurlijk alleen als je FRIS en fruitig bent, DEO!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten