Slet aanwezig met Meester woensdag aanstaande

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Slaafje31
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 jan 2020 13:04
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Slet aanwezig met Meester woensdag aanstaande

Bericht door Slaafje31 »

Slet wordt woensdag aanstaande rond 11 uur/half 12 meegenomen door zijn meester naar de bios. Hij zal moeten leren om zich naakt moeten presenteren en laten betasten aan alle geile mensen die hem willen gebruiken. De slet zal soms naakt rond moeten lopen. Soms naakt moeten kruipen. Soms naakt vastgezet worden naar wens en zal bruikbaar zijn in z'n mondje en kontje... Wil je hem nemen dan wel met condoom. Hij is lang en slank. 31 jaar. Gladde pik, ballen, buik en heeft een lekkere strakke kont.
Wie komt er meedoen.
Gebruikersavatar
Eroticcinema H'sum
Berichten: 1556
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Slet aanwezig met Meester woensdag aanstaande

Bericht door Eroticcinema H'sum »

De slet is inmiddels aanwezig en hoopt op veel geile mensen die hem willen gebruiken. Behalve aan het al beschreven postuur van de slet kun je hem herkennen aan het zwarte en groene bandje dat hij om zijn rechter pols draagt. De slet hoopt op een grote opkomst! Condooms zijn hier te verkrijgen (Alleen Safe!).
Slaafje31
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 jan 2020 13:04
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Slet aanwezig met Meester woensdag aanstaande

Bericht door Slaafje31 »

Hoi allemaal.

Hierbij mijn verslag van vandaag. Gisteren kreeg ik te horen dat mijn Meester toch niet kon vandaag ivm werk. Kreeg van hem de opdracht toch te gaan en hij had contact gehad met eroticcinema. Ik was benieuwd wat me te wachten stond.
Vanmorgen om 11 uur binnen gekomen. Was de eerste. Vond het wel een beetje spannend. Kreeg een rondleiding en dat er regelmatig controle zou zijn. Dat was erg fijn.

Ik kleedde me uit en wachtte tot de eerste bezoekers. Helaas was het vandaag erg rustig.
Heb gelegen in de sling, me een korte tijd zelf vast gezet in het schavot en de hele tijd bruikbaar geweest voor mannen. Mits safe.
Ik heb meerdere mannen klaar gepijpt (safe) en ben door 1 man met grote dikke penis heerlijk genomen. Allemaal lekkere penissen. Genomen ben ik in de sling. Hier kneep hij ook lekker in m'n tepels. Het schommelde lekker heen en weer. Daarna op het grote bed in de darkroom, hij vond me een geil sletje. Ik moest wennen aan zijn formaat, maar het was een heerlijke penis. Op het bed was het dat ik m'n kontje moest aanbieden zodat hij er ook nog een lekkere pets op kon geven. Heerlijk.

Rond half 3 was ik 4.5 uur binnen geweest en vond ik het tijd voor naar huis te gaan.

Hopelijk tot snel allemaal.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten