Wie heeft er zaad voor me?

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
LustForLife
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 feb 2017 10:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Wie heeft er zaad voor me?

Bericht door LustForLife »

Ik heb vandaag enorme zin in zaad. En dan bedoel ik geen maanzaad of sesamzaad.
Komen er vandaag (10-01-2019) nog mannen in de EC die een lekkere lading voor me over hebben?

Wat ik zoek: Jij (gezond, schoon en netjes) biedt je pik aan en ik (slank, 40 jaar, geschoren koppie en kort baardje) pijp je tot je zonder te vragen vragen of te waarschuwen ongeremd klaarkomt in mijn mond, of je neukt me heerlijk (dat dus wel safe!) en wanneer je komt spuit je zaad zo diep als je kunt in me. In mijn ideale wereld is er een groepje mannen tegelijk bezig, zodat allebei mij gaatjes de hele tijd gevuld worden, en staan er mannen en vrouwen omheen om te kijken. Hoe lekker ik het ook vind om te pijpen en geneukt te worden, het is superbelangrijk voor mij dat je ook echt klaarkomt, dus alsjeblieft geen zaadspaarders. Wie heeft er zin? Stuur me een PM of post een reply (Ook als je wel wilt, maar vandaag niet kunt!).
LustForLife
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 feb 2017 10:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Wie heeft er zaad voor me?

Bericht door LustForLife »

Voor degenen die zin hebben, maar misschien nog niet durven reageren: Ik zou er vandaag bijvoorbeeld tussen 14:00h en 16:00h kunnen zijn, maar dan moet ik wel weten dat ik niet voor niks ga. Laat dus even iets weten. Hopelijk tot snel!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten