Morgen bi/gay dag

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
paul_btm88
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 jul 2021 07:49
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 99
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Morgen bi/gay dag

Bericht door paul_btm88 »

Morgen voor het eerst naar vestiging Hilversum, ben heel erg benieuwd. Hopelijk tref ik een of meer leuke tops. ;) Vermaak me hoe dan ook wel, heb er zin in! Wie komen er nog meer?
Slaafsebuurjongen26
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 sep 2021 09:11
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Morgen bi/gay dag

Bericht door Slaafsebuurjongen26 »

Ik ben ook van plan om voor het eerst te gaan zal rond de klok van half 12 zijn ben benieuwd hoe het is en of er veel mensen zijn
paul_btm88
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 jul 2021 07:49
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 99
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Morgen bi/gay dag

Bericht door paul_btm88 »

Wat was het weer een heerlijke middag... Vind de sfeer in Hilversum door de relatief kleine ruime echt top. Lekker 'broeierig', de geilheid hangt in de lucht.

Ik kwam beneden, even oriënteren en toen een kluisje gepakt. Omkleden is al best wel geil, toch leuk als je weet dat er naar je gekeken wordt. De films die draaiden waren op dat moment niet mijn smaak, dus maar even verder kijken. Ik naam plaats in één van de gloryhole hokjes bij de darkroom. Lang hoefde ik niet te wachten, al snel had ik de eerste pik in mijn mond. Een goed begin!

Niet veel later kwam de man in kwestie het gloryhole hokje in. Die hokjes lijken krap, maar uit ervaring kan ik nu melden dat je er prima met zijn tweeën aan de gang kunt. Ik ben in ieder geval heerlijk van achteren genomen!

Na een korte pauze even naar de darkroom. Daar heerlijk op het grote matras op een pik gereden, zo lekker om dat te doen terwijl anderen toekijken en met zichzelf (of anderen) spelen! Een korte sessie in de sling maakte deze 'ronde' heerlijk af.

Intussen was een dame (-Slavegirl-) gearriveerd, en een behoorlijk grote groep mannen die speciaal voor haar kwamen. Dat veranderde de balans in de cinema behoorlijk, in de darkroom even geen gay activiteiten. Ik vond het trouwens wel erg geil om te horen hoe ze tekeer ging! Hoe dan ook, ik heb me prima vermaakt met het pijpen van enkele andere mannen in de filmzalen en rond de gloryholes. Ben ook heerlijk gevingerd terwijl ik zelf even van een film zat te genieten.

Na het vertek van de dame werd het weer wat rustiger. In het gay filmzaaltje ben ik nog even lekker doggystyle genomen terwijl ik omgekeerd op een stoel zat. Stukje film gemist dus, maar dat was het zeker waard - zeker toen ik tegelijk iemand mocht pijpen. #towerbridge ;)

Ten slotte nog even terug gegaan naar de darkroom. Daar twee mannen tegelijk gepijpt en afgetrokken, waarvan er één heerlijk over mijn gezicht klaar kwam. Daar word ik altijd intens geil van, dus ik was blij dat ik nog een keer geneukt werd op het grote matras. Met mijn billen net over het randje was het heel goed vol te houden en ik werd echt sufgeneukt. Had helemaal geen besef van tijd of plaats meer, heerlijk om zo in het moment op te gaan. En opnieuw heel geil om enkele toeschouwers te hebben, die zich stonden af te trekken.

Kortom, heerlijke middag! Ik kan er weer even tegen. ;) Dank aan EC en de aanwezige mannen!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten