Naaktdag 21 oktober 2021

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Lionnnnn
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 aug 2019 14:28
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Naaktdag 21 oktober 2021

Bericht door Lionnnnn »

Ik ben voornemens om a.s. donderdag naar de naaktdag te gaan. Lijkt me heerlijk daar naakt rond te lopen en me niet te hoeven schamen als ik een erectie krijg.
Zijn er mensen met ervaring en wil je die delen ?

Wie komen er ook ?

Patrick
57j bi
Lionnnnn
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 aug 2019 14:28
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Naaktdag 21 oktober 2021

Bericht door Lionnnnn »

Klinkt wel erg spannend en geil.
Bob-bi55
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 okt 2021 12:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Naaktdag 21 oktober 2021

Bericht door Bob-bi55 »

Donderdag op naaktdag was weer super! Twee heerlijke stellen aanwezig en goed genoten van iedereen. Ook Mieke en P bedankt! J
Lionnnnn
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 aug 2019 14:28
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Naaktdag 21 oktober 2021

Bericht door Lionnnnn »

Ik weet het Bob.
Ik was er ook.

Kort mijn verhaal.
Ik was er rond 1200u volgens mij. Liep na betaald te hebben naar beneden en zag een stel op de bank zitten. Mooie borsten vielen me gelijk op.
Ik kleedde me uit en ben toen wat gaan rondlopen. Wat me opviel is dat ik achtervolgd werd door een kerel wat me eigenlijk een beetje in verlegenheid bracht.
Ik ben toen naar de hetero zaal gegaan en op mijn gemak een filmpje gaan kijken. Desbetreffende man stond achter me te rukken. Op zich geen probleem hoor maar een beetje opdringerig vond ik het wel.
Nadat ik de film een beetje beu was liep ik weer weg en passeerde hem. Hij pakte mijn lul en begon te trekken. Ik ben absoluut niet vies van een man maar zoals gezegd, het was wat opdringerig. Even later pijpte hij me ook even. Uiteraard is dat wel lekker haha.
Ik liep naar de grote zaal en zag dat de dame die op de bank zat toen ik binnen kwam, flink geneukt werd. Ze genoot er goed van en haar partner ook zo te zien.
In mijn ooghoeken zag ik een slanke dame even snel komen kijken. Ze ging weer weg.
Even later ging ik kijken of het waar was wat ik gezien had en zij zat (wat later haar partner bleek) naast een man in de heterozaal. Ze vingerde zich een beetje en even later was een man haar heerlijke mooie kale kutje aan het likken.
Even later was ze een man die naast me stond aan het aftrekken en de man die haar aan het beffen was ging ook voor haar staan. Ze trok beide waarvan de ene heerlijk mocht klaar komen op haar borsten.
De andere man stopte er op een gegeven moment mee en ik kon schuin voor haar gaan staan en kneedde haar mooie borsten. Ze pakte mijn lul vast en begon te trekken. Ik werd zo geil als een deur en na een paar minuten zei ik zachtjes tegen haar dat ik ging klaarkomen. Ze kwam wat omhoog, bood haar borsten aan en ik kon het niet meer houden en spoot op haar borsten. Man wat was het een lekker ding.
Ik bood haar wat tissues aan om zich schoon te maken, depte me zelf af en ben weer wat gaan wandelen.
15 minuten laten ben ik maar huiswaarts gekeerd met een heerlijk gevoel.

Bedankt, who ever she was.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten