6 Sept opzoek naar groepje mannen gayday

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Leendertveltman
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 aug 2023 13:01
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

6 Sept opzoek naar groepje mannen gayday

Bericht door Leendertveltman »

Hii mannen,

Even een introductie:
Ik ben een sportief, gespierde, knappe en goed verzorgde man, gbbs en onderdanig. Nu wil ik voor het eerst naar de Gay dag 6 Sept in Hilversum gaan vanaf 17:00 tot het einde. Maar omdat het daar de eerste keer word zou ik graag met een groepje mannen alvast willen afspreken. Het idee is hopelijk dat ik het middelpunt in een gangbang met als afsluiting een lekkere bukakke ga zijn. Ik ben een echt onderdanige bottom, goede deepthroater, zeer kinky. Welke mannen zijn hiervoor in 17:00-20:00?

Ik heb die dag een roze jockstrap aan, en ik ben eind twintig. Iedereen is welkom om mij te neuken en hoe meer zielen hoe meer vreugd. Spreek mij gerust aan en samen hebben we plezier. Ik verwacht wel hygiëne terug en behaarde en dikke mannen heb ik geen interesse in sorry :oops:
Laatst gewijzigd door Leendertveltman op 02 sep 2023 05:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Bertine
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 aug 2023 17:51
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Re: 6 Sept opzoek naar groepje mannen gayday

Bericht door Bertine »

Wauw wat een lekkere fantasie! Helaas wel behaard, jammer voor mij.
Wel een kanttekening. Ik ben nieuw hier. Na de vele topics op het forum gelezen te hebben(ook veel oudere posts) vraag ik mij af;
hoe streng is erotic cinema? Safe sex, bukkake klikt niet echt safe of wel?

Beetje aan het aftasten wat men bedoeld met safe sex. Bij bukkake komt toch zaad in je mond? Ben zo benieuwd hoe zaad van anderen smaakt, maar als erotic cinema zegt dat het niet mag,
zal ik er mij aan houden.
Succes met je feestje! Helaas kan ik niet mijn hele lijf voor je scheren...en meedoen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten