Mijn eerste bezoek op 21 februari 13:30 als crossdresser

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
bruinkonijntje
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2024 13:05
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Mijn eerste bezoek op 21 februari 13:30 als crossdresser

Bericht door bruinkonijntje »

Hoi allemaal, ik ben een crossdresser die dolgraag in een sexbios wilt langskomen.
Ik ben 27 jaar oud, bruine huidskleur en redelijk slank en wil graag eens langskomen op 21 februari tijdens de bi-gay dag.
Omdat het alleen men-only is lijkt het mij super leuk en gezellig om langs te komen, om te kleden in mijn dames kleding en lekker te spelen.
Ik zal aanwezig zijn vanaf 13:30 t/ 15:30 in de Erotica Hilversum, het is inmiddels definitief omdat ik vrij van me werk heb gekregen!

Als ik om 13:30 aanwezig ben zal ik eerst mezelf nog omkleden in een roze trui en rode legging.
De legging zal ik over mijn trui lekker strak omhoog dragen zodat me billen goed te zien zijn :D .
Ik zal daarna rondlopen in de Erotica bij de gloryholes, zalen en darkroom.

Tijdens mijn bezoek hoop ik andere mannen tegen te komen die het leuk vinden om afgetrokken te worden!
Ik zou dolgraag een paar piemels lekker aftrekken achter de gloryholes, zalen en darkroom.
Leeftijd maakt voor mij niet uit, kom ook naar me toe als je wat ouder bent want dat vind ik juist nog leuker!
Mocht je me dus zien met mijn rode leggings, roze trui, bruine huidskleur, en slanke lichaam dan weet je dat ik graag met je piemel wil spelen!
Gebruikersavatar
LucasGG
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 nov 2022 12:22
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Mijn eerste bezoek op 21 februari 13:30 als crossdresser

Bericht door LucasGG »

Dat lijkt me super geil.. je mag mijn paal zuigen
Gebruikersavatar
grotegenieter
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 feb 2024 18:00
Geaardheid: panseksueel
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transgender
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Mijn eerste bezoek op 21 februari 13:30 als crossdresser

Bericht door grotegenieter »

Klinkt super geil. Deze "wat oudere heer" komt je zeker opzoeken, ik kijk er naar uit!
Gekromde pik op zoek naar elke liefhebber of liefhebster die m boven of onder, voor of achter, wil proeven of voelen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten