Pijpen in de cinema

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Fox
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jul 2009 11:44
Contacteer:

Pijpen in de cinema

Bericht door Fox »

Voor het eerst naar Hilversum geweest.
Bij binnenkomst viel mij op dat er geen gloryholes waren of dat ik deze in ieder geval niet kon vinden. Een mooie shop met veel toys en videos dat moet gezegd worden. Bij de gay dvd stond een oude man van een jaar of 65-70 en meteen begon er bij mij iets te kriebbelen. Ik ging naast hem staan en bukte diep om een aantal dvd op de onderste plank iets beter te bekijken.
Ik merkte dat de oude man geen moeite had om mijn billen te bewonderen.
Ik voelde me stiekum... alsof je voor het eerst rookt stiekum achter de schuur van je ouders. Tegelijk werd ik alleen maar geiler. Ik besloot richting de kassa te lopen en te wachten tot de oude man in de buurt kwam. Vlak voordat hij bij de kassa was vroeg ik de man achter de kassa om een kaartje voor de gay cinema. Toen ik rustig weg liep richting de trap die naar beneden loopt hoorde ik de oude man ook een kaartje bestellen en wist ik dat ik beet had. Terwijl we naast elkaar zaten (er was niemand anders en hij kwam naast mij zitten) voelde ik zijn hand over mijn been glijden. Ik werd met de seconde geiler en wilde niets liever dan hem pijpen maar was toch wel iets nerveus. Toen hij een aantal malen zijn hand wel erg dicht bij mijn kruis hield besloot ik hem het te vragen. "wil je dat ik je pijp?" vroeg ik en alsof hij zelf ook nerveus was antwoorde hij zacht "ja". Ik maakte zijn broek los en deed een condoom om zijn pik. Erg grappig was dat hij geschoren was... best wel geil voor zo oude man. Ik nam zijn lul in mijn mond en begon hem langzaam aan te likken en te zuigen en hij kreunde steeds harder. Ik werd zo geil dat ik hem aanbood mij te neuken maar dit wilde hij niet (misschien iets te nerveus). Ik heb hem klaar gepijpt en toen we wegliepen vertelde hij mij dat hij het heerlijk vond en dat hij mij mooi vond. Ik gaf hem een kus op zijn wang en vertelde hem dat het erg spannend was maar dat als hij 'verliefd' op mij wilde worden het de laatste keer was geweest.
Internet heeft hij niet en mijn telefoon nummer geef ik niet weg dus de kans dat we allebei weer in Hilversum zijn op de zelfde dag is klein maar ik hoop dat het nog eens gebeurd.
Oudere mannen verwennen... erg geil en erg leuk... wie wil???
Sukaduk
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 mei 2009 14:00
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Pijpen in de cinema

Bericht door Sukaduk »

Hoi Fox,

Ik ben 47, is dat oud genoeg..? Hoe oud ben jij?
Ben je top of bottom?

Gr., Frank
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten