EC Hilversum donderdag 4 november

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bikerscouple
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 okt 2021 03:16
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

EC Hilversum donderdag 4 november

Bericht door Bikerscouple »

Donderdag 4 november ben ik voor t eerst naar de EC Hilversum geweest. Had er veel over gehoord. Er vriendelijke dame die een rondleiding gaf. Het was even wennen want het was erg donker als je van boven kwam maar na een tijdje een wen je eraan. Het was lekker gezellig druk. Wie was er nog meer die dag en hoe waren jullie ervaringen die middag. Geile groet BC
Kanjertje
Berichten: 74
Lid geworden op: 11 jan 2017 15:31
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 63
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: EC Hilversum donderdag 4 november

Bericht door Kanjertje »

Hoi BC

Ik had met SylRich afgesproken. Zij waren wat later. Bij mijn binnenkomst hoorde ik allerlei geile geluiden komen uit de donkere kamer. Ik ging even kijken en zag dat je druk bezig was. Je keek mij al geil aan, maar ik wilde je mijn koude handen besparen. Ik besloot eerst even wat op te warmen en een kop koffie te nemen. Na een tijdje kwam BC erbij staan en weer die geile blik. Oke, ik hield het niet meer. Koffie opzij gezet en mocht met die heerlijke tieten spelen en die kletsnatte poes voelen. BC pakte mijn Kanjertje en zoog er even op. Ze ging zitten, zodat ik haar sappen kon proeven, heerlijk. BC trok hard aan mijn Kanjertje en na een tijdje spoot ik heerlijk over haar mooie tieten. Ik had een heerlijke middag. Dank je wel BC en tot een volgende keer.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten