Hallo iedereen,
Ik zit nu een tijdje op dit forum te kijken en heb eindelijk de stap genomen me te registreren en mijn fantasie online te zetten.
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben slaaf Mike, 24 jaar. Blank, Ben 1,80m lang heb kort bruin stekeltjes haar en heb formaat knuffelbeer. Ik loop graag in een zentaisuit rond en hou erg veel van BDSM. Ik heb een vriendin waar ik veel mee aan bondage doe. Met haar als sub zijnde. Echter ik heb een fantasie en daar kan zij mij niet bij helpen.
Mijn fantasie is om eens in een zwart zentaisuit (zonder handen en hoofd) naar de cinema te gaan. Met daar over heen een leren riemenbody en met enkel en handboeien om. Ik draag dan ook een halsband.
Dit alles heb ik boven in de winkel al aangetrokken en zo kom ik naar beneden toe.
Beneden aangekomen staat een meester die mij direct op mijn knieën dwingt. Hij heeft zijn lul al uit zijn broek en ik moet hem even een paar tellen pijpen.
Daarna moet ik met hem mee lopen op mijn knieën naar de gay cinema. Daar zitten al een aantal mannen op de eerste rij met hun lul uit hun broek. Ik moet naar de eerste rij kruipen en daar 1 voor 1 de mannen (zonder hun aan te kijken) vragen of ik hun mag pijpen. Als ze dit willen moet ik ze helemaal klaar pijpen en in mijn mond of over mijn gezicht laten klaar komen. Als ze in mijn mond klaar komen dan moet ik alles door slikken. Om het moeilijker te maken. Moet ik van mijn meester mijn handen op mijn rug doen en krijg ik handboeien om. Hierdoor kunnen de mannen mij ook goed en diep in mijn mond neuken zonder dat ik hier iets tegen kan doen.
Na 2 of 3 man klaar gepijpt te hebben. Vind mijn meester het genoeg en moet ik mee lopen naar de darkroom. Daar aangekomen doet hij mij een blinddoek om.
Hierna duwt hij me naar het kruis toe. Waar hij mijn armen en benen goed vast zet. Hij doet de onderste rits open van het zentaisuit zo dat mijn lul en kontje vrij komen. De meester zegt dat het pijpen van net goed ging. Maar niet goed genoeg en dat ik hier straf voor verdien. Ik moet van hem mee tellen en na elke slag "dank u meester" zeggen.
Na 10 slagen stopt hij en vraagt hij of iemand het van hem wilt overnemen. Blijkbaar zijn er toeschouwers aanwezig. Ook bij hun moet ik mee tellen en danken. Maar na 20 slagen is mijn meester mijn sletten stem zat en krijg ik een gag in. Dit gaat door tot ik 50 slagen op mijn
kont heb gehad. Dan stopt het slaan en zegt mijn meester dat ik genoeg straf heb gehad en dat ik klaar ben voor de volgende opdracht.
Mijn meester maakt me los en neemt me mee. Naar de gynaecologen stoel. Hier moet ik in gaan zitten en word ik helemaal vast gelegd. Mijn benen in de houders en mijn handen in de handboeien. Hierna voel ik dat hij glijmiddel op mijn kontje doet. Hij gaat tussen mijn benen staan en zegt "nu ben ik aan de beurd" Meteen voel ik zijn eikel tegen mijn gaatje aan. Ik probeer weg te komen. Maar dat lukt niet door de boeien en hij drukt zijn lul naar binnen. langzaam begint hij te neuken en hij blijft met mijn lul spelen. Hij trekt me af maar laat me steeds net niet klaar komen. Op een gegeven moment voel ik zijn lul dikker worden mijn kontje en hij komt in me klaar. Hij blijft even in mijn kont zitten en trekt zich daarna terug. Ik denk nu klaar te zijn. Maar tot mijn schrik roept hij dan "wie wil er nu"
Ik word nog door ongeveer 10 man geneukt en ze komen allemaal klaar in mijn kont. Mijn kontje word alleen maar wijder en wijder. Mijn meester blijft in tussen met mij spelen. Maar laat me niet klaar komen.
Hierna vind mijn meester het genoeg en maakt hij me los. Hij neemt me mee naar de kluisjes. hier zet hij me vast met mijn handen aan mijn enkels en laat iedereen die er zin in heeft aan mij zitten of in mijn mond neuken. Na een tijdje maakt hij me los en bind me weer vast op de bank. Hier pijpt hij mij en laat me klaar komen en dit spuugt hij in mijn mond om het door te slikken.
Hierna maakt hij mij los en gaat weg. Ik blijf dan nog even om met de mensen die er zin in hebben nog even te spelen. Ik probeer dan zo veel mogelijk wensen van mensen uit te voeren. Want ik ben voor veel in.
Dit is mijn fantasie.
Graag zou ik dit eens willen uitvoeren. Dus als er iemand is dit leuk lijkt om met mij te doen. Dan hoor ik dit graag. Wel is het belangrijk om te weten dat ik nog nooit door een man in mijn kont ben genomen en dat dit voor mij de eerste keer zal zijn. Maar ik wil het dan ook gelijk goed doen. Wel ben ik regelmatig in mijn kont genomen door een voorbinddildo. Dus heb wel wat ervaring. Ook het pijpen heb ik vaker gedaan.
Uiteraard wil ik wel dat het neuken safe gebeurd. Aan mijn meester stel ik niet veel eisen. Maar hij moet wel hygiënisch zijn, niet ouder als 45 zijn en er redelijk verzorgd uit zien. Hij mag best een buikje hebben dat is geen probleem.
Mocht de meester nog meer willen doen of iets anders willen doen. Alles is bespreekbaar.
Ik hoor graag of iemand interesse heeft. Je kunt me een pb sturen of mailen. Alles mag. Ik zal altijd reageren.
Overigens alle spullen die in mijn fantasie/droom genoemd worden. Heb ik al in bezit.
De fantasie van een 24 jarige.
- slaafmike24
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 24
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast