Woensdag 11-4-2012 word mijn fantasie werkelijkheid (hoop ik). Ik zal dan om 7 uur aankomen in de cinema me boven omkleden in het pashokje en dan in een zentaisuit met riemenbody en enkelboeien naar beneden lopen. Daar zal mijn meester op mij wachten en mijn fantasie doen uitkomen.
Wil je weten wat dit is lees dan dit topic http://www.eroticcinema.nl/forum/viewto ... =20&t=5905
Wil je gepijpt worden zorg dan dat je op de eerste rij in de gay cinema klaar zit. Wil je me neuken of beide zorg dan dat je met condoom klaar staat en geef mijn meester te kennen dat je dit graag wilt. Hij bepaald wie wat mag doen.
Gr Slaaf Mike
Woensdag 11-4-2012 word mijn fantasie waarheid.
- slaafmike24
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 24
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
-
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: Woensdag 11-4-2012 word mijn fantasie waarheid.
En hoe was het
- slaafmike24
- Leeftijd: 24
- Contacteer:
Het was heerlijk. Zo gauw mijn meester mij gezien had. werd ik direct in de boeien geslagen. Ik moest meteen op mijn knieen en hem pijpen. Vrij snel kwam er een 2e man bij die het lekker vond als ik aan hem zat. Daarna met zijn 3e naar de hetero zaal gegaan. Waar ik beide moest verwennen. Zo wel pijpen als strelen. Hier kwam ook een 4e man bij. Die heb ik even afgetrokken. Maar die was snel weer klaar. Na een tijd met beide heren gespeelt te hebben. Moest ik van mijn meester naar de darkroom. Daar heeft hij mij even aan het kruis vast gezet. Echter toen 1 van de omstanders "dacht" glijmiddel op mijn sterretje te doen. Bleek het desinfecterend middel te zijn. Dit brande natuurlijk als een gek. Hij was zich hier duidelijk niet van bewust. Maar mijn meester greep wel meteen in door mij los te maken en alles goed schoon te maken.
Na even uitgerust te hebben. Gingen we weer verder. Ik heb toen een 4 tal mensen moeten pijpen waarvan er een aantal over mij heen klaar kwamen en in mijn mond. Daarna duwde mijn meester mij op het gangbang bed waar ik heerlijk door hem genomen werd en waar na een tijdje iemand voor me kwam zitten die ik moest pijpen. Ook deze heer kwam in mijn mond klaar.
al met al een redelijk geslaagde avond. Niet heel druk. Maar genoeg om mij heerlijk te gebruiken. Ik ga zeker vaker naar de cinema. In mijn outfit. Maar dan waarschijnlijk zonder mijn meester. Gewoon om lekker met iedereen te spelen.
Gr Slaaf Mike.
PS ben nog wel opzoek naar iemand die meer ervaring heeft als meester en mijn fantasie nog beter kan uitvoeren. Iemand die strenger kan zijn en mij goed kan vast zetten. Wil dan nog wel pijpen maar minder lang en alleen als iemand snel in of over mijn gezicht klaar komt. Neuken wil ik ook nog steeds doen. Maar wil graag harder en strenger behandeld worden. Wellicht ook door een jonger iemand iemand. Tot 40 jaar.
Na even uitgerust te hebben. Gingen we weer verder. Ik heb toen een 4 tal mensen moeten pijpen waarvan er een aantal over mij heen klaar kwamen en in mijn mond. Daarna duwde mijn meester mij op het gangbang bed waar ik heerlijk door hem genomen werd en waar na een tijdje iemand voor me kwam zitten die ik moest pijpen. Ook deze heer kwam in mijn mond klaar.
al met al een redelijk geslaagde avond. Niet heel druk. Maar genoeg om mij heerlijk te gebruiken. Ik ga zeker vaker naar de cinema. In mijn outfit. Maar dan waarschijnlijk zonder mijn meester. Gewoon om lekker met iedereen te spelen.
Gr Slaaf Mike.
PS ben nog wel opzoek naar iemand die meer ervaring heeft als meester en mijn fantasie nog beter kan uitvoeren. Iemand die strenger kan zijn en mij goed kan vast zetten. Wil dan nog wel pijpen maar minder lang en alleen als iemand snel in of over mijn gezicht klaar komt. Neuken wil ik ook nog steeds doen. Maar wil graag harder en strenger behandeld worden. Wellicht ook door een jonger iemand iemand. Tot 40 jaar.
-
- Leeftijd: 26
- Contacteer:
Wat een heerlijk verhaal. Zou dit ook wel wilen ondergaan! Keer doordeweek iemand?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten