afgelopen woensdag 23 mei

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Hilversum
biboy4stel
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

afgelopen woensdag 23 mei

Bericht door biboy4stel »

Afgelopen woensdag voor het eerst naar erotic cinema Hilversum geweest.
Zo ie zo mijn eerste keer in een erotic cinema.
Ik kwam aan rond half drie en wist niet wat ik moest verwachten. Totaal geen idee of er uberhaupt iemand zou zijn. Het was bijzonder mooi weer dus zat niet iedereen op het terras?
Kaartje gekocht en op zoek gegaan naar de ingang van de zalen. beneden aangekomen zag ik weinig en ging ik op zoek naar de lockers. Ik zag al 1 man zitten op een bankstel. Nadat mijn ogen gewend waren aan het duister en ik een beetje was rondgelopen zag ik in de filmzaal ook al iemand. Lockers gevonden en wilde me toen omkleden. Heb dit maar op het toilet gedaan.
Ik ben geen crossdresser en hier ook geen fan van, maar ik had wel hoge zwarte lak chaps (dij hoge laarzen) meegenomen. Ik heb deze aangetrokken en op 17cm hak ben ik op zoek gegaan naar het schavot. Ik had deze op internet gezien en dit is al jaren mijn droom.

In de darkroom zag ik ook al drie mannen met elkaar bezig. Ik heb gewoon mezelf in het schavot geplaatst en binnen no time kreeg ik al een lul aangeboden die ik maar wat graag in mijn mond nam. vlak daarna kwamen er nog wat mannen bij. Stuk voor stuk met lekkere lullen en niet lang erna had ik wat ik altijd al gewild had...twee lullen in mijn mond, ik werd van achter genomen terwijl er ook nog eens een man op zijn hurken mij aan het pijpen was. oh, wat heb ik hier heerlijk van genoten.

Jammer dat je moeilijk kan pijpen als je handen en hoofd en handen vastzitten in het schavot. de volgende keer mogen de mannen dan ook meer mijn mond neuken.
(mijn wens is om nog eens echt gefacefucked te worden; gedeepthroat met gagging (dit zou dan wel met condoom moeten helaas)
Na ca. 40 minuten toch maar het schavot uitgegaan omdat ik kramp kreeg. Toen ik opkeek zag ik het bed helemaal vol zitten met mannen die heerlijk met elkaar bezig waren. wat een geil gezicht. Toen merkte ik pas hoe druk het wel niet was.
Ik heb snel nog even mijn lul door de glory hole gestoken en het verbaasde me hoe er al iemand aan de andere kant me heerlijk begon te pijpen. na tien minuten kwam ik dan ook heerlijk klaar. IK heb me toen snel omgekleed en ben terug naar mijn auto gegaan omdat ik bang was dat ik een boete zou hebben want de parkeertijd van 1 uur was al lang verstreken.

Hierbij wil ik dan ook alle mannen bedanken voor de onvergetelijke middag.
X, Arjan
Bijlagen
wish.jpg
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten