Morgenmiddag (vrijdag 13-07-2012) rond half 4 zal ik mijn slavin (23 jaar, 1.61 lang, lang bruin haar) weer aanbieden in de cinema. Dit keer in Hilversum. Ik zal haar in ieder geval vast zetten aan het kruis en later verplaatsen naar de gynaecologenstoel. Ze zal die middag beschikbaar zijn voor elke man die zin heeft om haar te nemen. Ze zal gestraft worden en we zullen er een klein showtje van maken.
Ze zal lopen in kousen met een korset, enkelboeien en polsboeien/handboeien. Ze zal ook een halsband dragen en mogelijk in het begin een masker. Iedereen mag haar nemen en zich door haar laten pijpen aftrekken. Ze is voor veel in en zal precies doen wat ik zeg. Ze zal zich door iedereen laten neuken die dit wilt.
Wel alles safe. Je mag over haar klaar komen. Maar neuken mag alleen safe. Ook haar kontje is verboden terrein. Je mag haar pijn doen wanneer ik dit zeg en op mijn manier. Ook hygiëne is zeer belangrijk. Vieze mannen en vrouwen worden door ons geweerd. Kortom vrij standaard regels. Maar toch belangrijk om even te nomen.
Ik zal er op toe zien dat deze regels zal ik met harde hand hanteren. Het niet naleven van deze regels word niet getolereerd. Wanneer men zich aan deze regels houd. Zal het een heerlijke middag/avond worden.
Mocht er een andere vrouw zijn die het leuk lijkt om een slavin te zijn en mee willen doen. Laat mij dit dan weten. Ook goed uitziende mannen maken hiervoor een kans. Laat me dit vooraf weten of terwijl we daar zijn. Dan zal ik zien of je geschikt bent mijn slavin of slaaf te zijn.
Slavin aangeboden.
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
-
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Slavin aangeboden.
Klinkt lekker en ziet er tevens erg geil uit, denk wel dat ik even kom!
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
een opwindend bericht en indien de werkzaamheden het toelaten ben ik er bij!
-
- Contacteer:
Je bent van harte welkom.
-
- Contacteer:
We zijn iets later. Het word waarschijnlijk half 5 5 uur. hopelijk leest iedereen dit op tijd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten