Vrijdagavond fuck/ suckdate

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Hilversum
Gesloten
latexlover
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Vrijdagavond fuck/ suckdate

Bericht door latexlover »

Vrijdagavond ga ik weer geil in latex de cinema in voor veel fuck/suck activiteit. Zal goed gespoeld voor jullie klaar zijn. Kom je ook? Pb of laat het weten.
latexlover
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Vrijdagavond fuck/ suckdate

Bericht door latexlover »

Terug van de cinema waar ik veel plezier gehad heb. Om vast een beetje in de spanning te komen heb ik thuis een korte latex catsuit aangedaan en daaroverheen een lange latex jas. In de cinema heb ik mijn latex masker erbij opgedaan. Het was rustig en ik denk slechts twee mannen aanwezig. Ik had een transparante dildo mee voor het geval ik alleen zou zijn. Na alles lekker in het glijmiddel gezet te hebben plakte ik de zuignap van de dildo naast een gloryhole en heb deze geneukt. Al snel verscheen een geile pik uit de gloryhole. Gulzig diep en nat pijpte ik de steeds harder wordende pik. Een tweede man verscheen welke mijn lange jas opstroopte om tot mijn asskutje te komen. Daar kwam een condoom om en al snel werd ik gepentreerd. De man uit het gloryhole liep om waarna ik van twee kanten gevuld ben. De pik kwam tot in mijn keel en het kwijl droop erlangs. De pik uit werd vervolgens uit mijn ass gehaald en kwam erover klaar. Zo geil dat zaad op latex!
Toen ben ik op bed gaan liggen met mijn hoofd over de rand. Diep penetreerde hij mijn keel tot een heerlijke lading over mijn masker en tong spatte.
Geil als ik was ben ik toen de sling in gegaan en heb de dildo weer ingebracht. Na veel geduld kwamen er twee mannen. Een van hen had een ketting mee welke om mijn lul gebonden werd om me ermee af te trekken. Hmmm geil idee! Gauw weer het bed op en een tweede man verscheen. Hij nam mijn dildo ter hande en heeft me er goed mee geneukt tot ik mezelf helemaal onder spoot. De mannen smeerden het geil op me uit waarna we nog wat hebben nageklets. Wat een geile avond weer!
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten