Ik was vrijdagmiddag in de cinema, als een lekkere zuig- en neukbottom.
En ik heb genoten. Eerst kwam er een man uit Friesland binnenwaaien met een megalul. Nadat hij door een ander was opgewarmd begon hij mij te neuken omdat ik klaar lag in de sling. Hij schoof zijn erg lange en dikke pik bij mij diep naar binnen en neukte me geweldig.
Omdat de sling voor zijn lengte wat te laag hing zijn we naar het grote bed verhuist. Ik liet me over zijn prachtige pik zakken en heb hem zo een kwartier bereden. Wijdbeens voor iedereen zichtbaar schoof zijn dikke lul in en uit naar binnen bij mij , zalig!! Hij kwam even later krachtig spuitend klaar, met een grote load aan zaadklodders.
Mijn middag was al goed!
Een uurtje later gingen 2 mannen met elkaar aan de slag in de darkroom, ik vroeg of ik mee mocht doen. Om de beurt heb ik ze lekker gezogen en eentje wilde mij graag neuken. Voorover over het bed liggend werd ik weer diep genomen en een minuut of tien later kwam ook hij klaar.
Die ander was inmiddels zo geil geworden dat hij vroeg of ik hem klaar wilde zuigen...nou dat wilde ik wel natuurlijk.....hij spoot m'n mond vol met z'n hele load.
Toen kwam er een andere bottom in spijkerbroek en een naakte soort leernicht in de darkroom en we hebben elkaar zalig diep en nat gepijpt.
Maar omdat we alle drie bottoms waren bleef het daarbij en een tijdje later kwam die lange man in spijkerbroek ook goed klaar.
Voldaan na zoveel geiligheid ben ik even op de bank gaan zitten en zag hoe de blonde vrouw (die daar vaak komt met haar man) tegen de muur werd gezet door een man en goed geneukt werd. Later gingen ze naar het bed in de hoek verder met elkaar.
Ik ging voldaan naar huis!
Afgelopen vrijdag de 22-ste
-
- Geaardheid: homo
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Lesbisch
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten