31/8 vast in Gynaecologestoel van 13.00 tot 15.00
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
31/8 vast in Gynaecologestoel van 13.00 tot 15.00
Dinsdag 31 augustus zal ik mijn slaaf bij Erotica gemaskerd vastleggen in de gynaecologestoel. Iedereen die dat wil kan met hem spelen en gebruik van hem maken. Van 13.00 tot 15.00 zal hij het lustobject zijn.
Naast een goede balfolter staan zijn holes voor u open voor safe gebruik. Kom allen en laat hem voelen waarvoor een slaaf bestemd is. Laat mij even weten of je komt mail naar eric : opzoek1945@hotmail.com
Naast een goede balfolter staan zijn holes voor u open voor safe gebruik. Kom allen en laat hem voelen waarvoor een slaaf bestemd is. Laat mij even weten of je komt mail naar eric : opzoek1945@hotmail.com
- Bijlagen
-
- anaalbal2.JPG (54.57 KiB) 7725 keer bekeken
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 26
- Contacteer:
Re: 31/8 vast in Gynaecologestoel van 13.00 tot 15.00
Wat een prachtig speeltje draagt je slaaf. Is het echt een cockring of alleen om de ballen. Ik zou dat graag eens onder mijn kleding dragen. Waar is het te koop?
-
- Contacteer:
Ha Latexlover,
Het is inderdaad een cockring met daaraan vast een anaalbal. Het is geil en spannend als mijn slaafje het in heeft. Misschien is het een idee om het hem in te laten hebben op 31 augustus als hij vast ligt in de gynaecologestoel. Dan kan iedereen de anaalbal eruit halen en hem er weer instoppen na gebruik. Blijft zijn slavenkut gevuld. Moet iedereen die komt en dat wil maar even laten weten of ze mijn slaafje zo willen hebben. Overigens is het in veel sexwinkels te koop. Bijgaand nog even een foto als de bal nog niet in zijn slavenkut is. Ben benieuwd wie hem inclusief anaalbal wil hebben op de 31st.
Het is inderdaad een cockring met daaraan vast een anaalbal. Het is geil en spannend als mijn slaafje het in heeft. Misschien is het een idee om het hem in te laten hebben op 31 augustus als hij vast ligt in de gynaecologestoel. Dan kan iedereen de anaalbal eruit halen en hem er weer instoppen na gebruik. Blijft zijn slavenkut gevuld. Moet iedereen die komt en dat wil maar even laten weten of ze mijn slaafje zo willen hebben. Overigens is het in veel sexwinkels te koop. Bijgaand nog even een foto als de bal nog niet in zijn slavenkut is. Ben benieuwd wie hem inclusief anaalbal wil hebben op de 31st.
- Bijlagen
-
- anaalbal3.JPG (50.92 KiB) 7479 keer bekeken
Hey Latexlover,
Je kunt hem ook bij Erotica kopen.
Vorige keer dat ik in Hilversum was heb ik hem ook staan te
bewonderen.
Ik ga er binnenkort ook eentje halen, lijkt me echt supergeil
XX Chance22
Je kunt hem ook bij Erotica kopen.
Vorige keer dat ik in Hilversum was heb ik hem ook staan te
bewonderen.
Ik ga er binnenkort ook eentje halen, lijkt me echt supergeil
XX Chance22
-
- Leeftijd: 64
- Contacteer:
Ja Hier heb ik hem ook liggen zijn verschillende maten ballen bij... Maar is heel geil om te zien ,maar ga jullie ook slen met deze slaaf? Onze Site : http://bisexclub-gooi.clubs.nl/ heeft wekelijks actie ,vorige week pijpparty in Erotica vandaag was er electro-stimulatie erg gaaf om klaar te komen ....Maar de slaaf is Dinsdag 31 Augustus beschikbaar wie komt er? mail anders naar Eric: opzoek1945@hotmail.com
-
- Contacteer:
Shafter Ring
Shafter Ring: verkrijgbaar in de maten 45, 50 en 55mm Een cockring met een stijve anale bal gepolijst roestvrij staal van hoge kwaliteit.
(bal tevens in grotere maten te verkrijgen)
http://www.eroticaonline.nl/webshop/Shafter-Ring.html
(bal tevens in grotere maten te verkrijgen)
http://www.eroticaonline.nl/webshop/Shafter-Ring.html
-
- Contacteer:
Volgende week dinsdag 31/8 is het zover, dan zal mijn slaaf gemaskerd naakt in de gynaecologestoel voor u klaar liggen. Wilt u een demonstratie van de shafter ring (cockring met metalen anaalbal) laat dat dan even weten op het forum. Hij zal dan met dit speeltje voor u in hebben en dus continu gevuld zijn.
-
- Leeftijd: 64
- Contacteer:
Waarom wordt er zo wenig reactie hier op gegeven ? Ik begrijpt dit niet ,is geen fake maar echt. Is geen behoefte aan om met zo een slaaf te spelen? Is schaamte van mannen dat niet veel durven? Helaas zullen we als liefhebbers echt iets moeten onder nemen. Erotica heeft prachtige speelruimte gemaakt Wat houd de mannen tegen dan? Raar is dat in veel andere steden wel lukt. Amsterdam of rotterdam, maar zelfs in Apeldoorn waarom in Hilversum dan niet? een aantal oproepen hier vermelden dat mannen wel toekijken ,maar veel verder komt vaak helaas niet. ook onze Bisexclub Gooi http://bisexclub-gooi.clubs.nl/ probeer actieviteiten te plannen bij Erotica tot nog toe met zeer gering resultaat. erg jammer ... een gemiste kans en zonde van deze prachtige en schone speelruimte.
-
- Contacteer:
Ja stalen bal is geil om te zien ,maar warme lul is beter kom je ook Dinsdag 31 augustus 1300-1500 naar Erotica daar lig deze slet klaar hoop niet voor niets... Wie komt??????????
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Natuurlijk zal ik graag van de party zijn dinsdag. Maar beste mensen; er zijn altijd factoren waarmee we nu eenmaal rekening moeten houden en waardoor we niet aanwezig kunnen zijn. Misschien niet leuk dat ik daarom niet met zekerheid kan zeggen dat ik er zal zijn, maar het lijkt mij nog veel vervelender als ik nu beloftes doe, die ik dan dinsdag niet na kan komen.Zo is dat nu eenmaal.
ALS ik er ben, zal ik graag gebruik maken van het aanbod een demonstratie te volgen van het rvs speelgoed. En ik ben gaarne bereid alle gaten te vullen met mijn eigen speeltje.......
Ik laat me tijdens he spel graag onzedelijk betasten door de mannen om me heen. Als het even mee zit, tot dinsdag dan.
(en als het mij tegenzit; veel plezier mannen!)
ALS ik er ben, zal ik graag gebruik maken van het aanbod een demonstratie te volgen van het rvs speelgoed. En ik ben gaarne bereid alle gaten te vullen met mijn eigen speeltje.......
Ik laat me tijdens he spel graag onzedelijk betasten door de mannen om me heen. Als het even mee zit, tot dinsdag dan.
(en als het mij tegenzit; veel plezier mannen!)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast