Gay neuken op dinsdag 25 mei

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Hilversum
Eroticcinema H'sum
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Gay neuken op dinsdag 10 maart

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Beste bezoekers van het forum en de cinema,

Waarschijnlijk overbodig om te melden maar het gillen en het huilen van de dame zijn onderdeel van het spel van dit stel. Het kan voor een buitenstaander misschien heftig overkomen maar alles is gebeurd met toestemming van beide partijen. Zowel in de cinema, tijdens het spel als bij het naar buiten gaan van het stel heb ik gevraagd of alles goed gegaan is en zij hebben aangegeven dat zij genoten hebben van de middag, bedankten voor de bezorgdheid en komen graag nog een keer terug.

Ze zullen natuurlijk wel blij zijn dat onder andere de gelaarsde kater het een geile vertoning vond.
DonRoberto
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door DonRoberto »

Dank voor de beschrijving...

Mijn sletje heeft intens genoten, maar zou volgende keer graag wat extra neukers voelen.... Daar kan ze geen genoeg van krijgen....

gelaarsdekater schreef:Vanmiddag 10 maart in Erotica Hilversum geweest. Het eerste uur lekker liggen geilen en neuken met z`n tweetjes. Daarna kwamen er 2 stellen binnen. Dit was echt ongeloofelijk! De eerste vrouw werd door ca 8 man aan een stuk door geneukt en ze gilde het uit van plezier! Duurde meer dan een uur.
AxelB
Leeftijd: 49
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door AxelB »

Wanneer komen jullie weer DonRoberto? Dan ben ik een van die
extra neukers!
DonRoberto
Contacteer:

Let maar op het forum...... Ik plaats meestal een oproep in de ochtend en niet eerder, ter voorkoming van massa's kijkers....
Mr Marcel
Contacteer:

Bericht door Mr Marcel »

Beste Gelaarsde kat,

Ik was de meester die de dame van Don Robert onderhanden heb genomen met de zwepen.
Voor een buitenstaander, zonder ervaring in deze wereld zag het er misschien heftig uit, maar ik kan je zeggen dat in het spel Don Robert heel goed weet hoeveel zijn sletje kan hebben, Het is in dit geval Don Roberts die aangeeft wat ze kan hebben.
Ik was hoogstens een verlengstuk van Don Robert zijn spel.
Na vele jaren ervaring in de scene, kan ik heel goed zien aan de reactie van een sub wat een sub kan hebben, het is ook het spel om die grens te benaderen en soms zelfs een beetje op te rekken.
Dus ondanks dat het er heftig uit zag was het denk ik een geslaagde middag.

Groet

Mr Marcel
Mr Marcel
Contacteer:

Bericht door Mr Marcel »

Eroticcinema H'sum schreef:Beste bezoekers van het forum en de cinema,

Waarschijnlijk overbodig om te melden maar het gillen en het huilen van de dame zijn onderdeel van het spel van dit stel. Het kan voor een buitenstaander misschien heftig overkomen maar alles is gebeurd met toestemming van beide partijen. Zowel in de cinema, tijdens het spel als bij het naar buiten gaan van het stel heb ik gevraagd of alles goed gegaan is en zij hebben aangegeven dat zij genoten hebben van de middag, bedankten voor de bezorgdheid en komen graag nog een keer terug.

Ze zullen natuurlijk wel blij zijn dat onder andere de gelaarsde kater het een geile vertoning vond.
Beste Bezoekers die er op 10 maart bij waren, en voor andere die interesse hebben in het BDSM spel,

Als Meester, moet je goed weten wat je doet en hoever je kunt gaan. Wanneer je je sub niet goed kent, je drug, of drank gebruikt, niet oplet op wat er gebeurd en dus alles onder controle hebt, kunnen er dingen gebeuren die je niet onder controle hebt en dus niet gewenst zijn.
Een sub die goed onderhanden genomen wordt kan zeer emotioneel reageren, dat wil niet zeggen dat deze sub de behandeling ondergaat die niet geweest is, sterker nog vele subs die weten dat ze een sessie krijgen zijn soms al dagen zeer opgewonden. Wanneer een meester(es) goed weet wat hij of zij doet kan een sub in zogenaamd subspace komen. (goole maar even) . Maar zoals de cinema zegt, huilen, rellen en al dat soort zaken kunnen onderdeel van het spel zijn dus ondanks dat het er misschien heftig uitziet, voor een leek, wordt er door de betrokken partijen zeker genoten. Alles gebeurd met respect en Mutual consent

Mr Marcel
Loodgieter
Leeftijd: 50
Contacteer:

Bericht door Loodgieter »

Hoi Mr Marcel.
Ik heb je gisteren bezig gezien .
Ik neem aan dat je uitgenodigd was door het stel , waarvan je de dame flink met je zwepen op haar kont mepte.
Alleen was dat niet de dame van Don Roberto , maar de dame van BDSM stel.

Gr. Loodgieter
DonRoberto
Contacteer:

Hi mr Marcel,

De dame die je onder handen genomen hebt met je zwepen was niet mijn sletje, maar de slet van het BDSM koppel.

Mijn sletje droeg de zwarte latex jurk en werd door een aantal mannen op en tegen het bed (later bank) te grazen genomen.

Groet,

Don Roberto

Mr Marcel schreef:Beste Gelaarsde kat,

Ik was de meester die de dame van Don Robert onderhanden heb genomen met de zwepen.
Voor een buitenstaander, zonder ervaring in deze wereld zag het er misschien heftig uit, maar ik kan je zeggen dat in het spel Don Robert heel goed weet hoeveel zijn sletje kan hebben, Het is in dit geval Don Roberts die aangeeft wat ze kan hebben.
Ik was hoogstens een verlengstuk van Don Robert zijn spel.
Na vele jaren ervaring in de scene, kan ik heel goed zien aan de reactie van een sub wat een sub kan hebben, het is ook het spel om die grens te benaderen en soms zelfs een beetje op te rekken.
Dus ondanks dat het er heftig uit zag was het denk ik een geslaagde middag.

Groet

Mr Marcel
gelaarsdekater
Geaardheid: homo
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Contacteer:

Re: Gay neuken op donderdag 26 maart

Bericht door gelaarsdekater »

Leuk te horen dat de ,,dame,, het goed maakt en ook heeft genoten! Ik hoop jullie spoedig weer te zien. ( helaas was ik al 2x klaargekomen anders had ik haar graag willen neuken! Als ik de volgende keer een PB krijg zal ik haar flink nemen!
Geile groetjes van Gelaarsde kater.
edwin033
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Gay neuken op donderdag 26 maart

Bericht door edwin033 »

Hallo gelaarsdekater,
dat klinkt heel uitdagend. wil jou morgen graag neuken en door jou geneukt worden.
Zal [proberen er tijdig te zijn.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten